طعم خدمت در شهرستان محروم خاتم یزد پیچیده است


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838339

زارع کمالی گفت: در مدت سه روز حدود 37 گروه جهادی در قالب 250 جهادگر در شهرستان خاتم به مردم پسماند این مناطق خدمات رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه رزمایش گسترده جهادگران فاطمیون به مناسبت هفته سازندگی بسیج در استان یزد برگزار شد، گفت: 200 گروه جهادی در نقاط مختلف استان در 10 روز. خدمات مختلف پزشکی، مدنی، آموزشی، وکالت، کشاورزی ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: در قالب این رزمایش به مدت 3 روز 250 جهادگر در قالب 3 گروه جهادی در شهرستان خاتم مستک به مردم این مناطق خدمات رسانی می کنند.

زارع کمالی با اشاره به اینکه فعالیت گروه های جهادی تا ریشه کنی کامل محرومان از نقاط هدف ادامه خواهد داشت تصریح کرد: یکی از فعالیت های جهادی که در این 10 روز رصد می شود تعمیر و بازسازی منازل محرومان است. شامل 29 خانه محرومان در منطقه حاتم یکی از این فعالیت هاست.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: علاوه بر این در این 3 روز 5 گروه پزشکی تخصصی در مناطق مختلف شهرستان محروم خاتم مستقر شدند و خدماتی از قبیل دندانپزشکی، رادیولوژی، ارتوپدی و … به صورت کاملا رایگان ارائه شد. خدمات و داروهای بیماران نیز رایگان است.»

وی با اشاره به اینکه در بخشی دیگر از این رزمایش بزرگ در منطقه خاتم، معلمان و مربیان جهادگر بسیج به ارائه خدمات آموزشی می پردازند، خاطرنشان کرد: گروه های مختلف طلاب در نقاط مختلف شهرستان به فعالیت های تبلیغی و معنوی اعزام می شوند. به مناطق عشایری این شهرستان خدمات رسانی خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در پایان گفت: تمامی مواد و داروهای مورد نیاز جهادگران وارد شهرستان خاتم شده و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید