بهسازی و بهینه سازی شبکه برق 3 روستای شهرستان حنمیرزا/ 30 میلیارد برای احداث شبکه برق هزینه شد.

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797055

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

مجید فرحزاد گفت: در راستای اجرای طرح بهارستان، شبکه برق 3 روستای ارمند علیا، ارمند سفلی و سالمندان منطقه 5 هزار نفری آرمند این شهرستان و 1288 مشترک برق به طور کامل اصلاح و بهینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید فرحزاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی در تشریح پروژه های برق رسانی هانمیرزا گفت: برای اجرای طرح بهارستان، شبکه برق 3 روستای ارمند علیا، آرمند سفلی و مسن از توابع قطعه ارمند این شهرستان با جمعیت 5 هزار نفری و 1288 نفر است. مشترکین برق کاملاً بهبود یافته و بهینه شده اند.

وی در تشریح این پروژه ها گفت: آزادسازی شبکه های برق، جابه جایی و نصب پست های هوایی، تبدیل شبکه کابلی به کابل خودنگهدار و تقویت شبکه های تکفاز تا سه فاز از جمله اقدامات انجام شده برای بهینه سازی شبکه های برق در این روستاها.”

فرحزاد با اشاره به اینکه 30 میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است، گفت: کاهش تلفات انرژی، کاهش قطعی برق، افزایش ضریب اطمینان شبکه، رفع افت ولتاژ احتمالی، تامین برق و …. از مزایای پروژه های فوق می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در روستاهای جوانمردی، بردبار و نصب پست هوایی جدید در روستاهای سنک و سرتنگ را از دیگر اقدامات انجام شده در هانمیرزا در سال گذشته عنوان کرد. ربع.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید