برق 30 روستای کردستان به دلیل بارش شدید برف قطع شد / برق 25 روستای استان تاکنون برقرار شد

برق 30 روستای کردستان به دلیل بارش شدید برف قطع شد / برق 25 روستای استان تاکنون برقرار شد

خیوه لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از قطعی برق 30 روستای این استان به دلیل بارش شدید برف و مسدود شدن راه های مواصلاتی خبر داد و گفت: تا کمتر از چند ساعت دیگر شبکه برق 25 روستا بازسازی می شود. دوباره خاموشی در شبکه سراسری

ایسنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان از قطعی برق 30 روستای این استان به دلیل بارش شدید برف و مسدود شدن راه های مواصلاتی خبر داد و گفت: کمتر از چند ساعت دیگر شبکه برق 25 روستا به شبکه برق قطع می شود. شبکه ملی ال.

خیوه لهونیان از قطعی برق چند روستای استان به دلیل بارش برف شدید خبر داد و گفت: طی شب گذشته بارش شدید برف که باعث شکسته شدن درختان در شبکه برق و ایجاد اتصال در شبکه برق شد، منجر به برق رسانی شد. قطع شبکه 30 روستای این ولسوالی

وی با تاکید بر اینکه بارش شدید برف منجر به مسدود شدن راه های ارتباطی و عدم دسترسی به روستاهای فاقد برق شده است، افزود: خوشبختانه به دلیل بارش برف در شهرستان های بیجار، کوروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد قطعی برق ثبت نشد. .

لهونیان با اشاره به اینکه این بارندگی ها برق 12 روستای شهرستان سنندج را قطع کرد، گفت: برف شدید شبکه برق 6 روستای شهرستان کامیاران و 12 روستای شهرستان مریوان را قطع کرد. دقایقی پیش شبکه برق 25 روستای استان قطع شد و دوباره به شبکه سراسری متصل شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تنها 5 روستای محراب، تنگی سر، نییر، سنگ سفید و نزار از توابع شهرستان سنندج قطع شده است که با تلاش نیروهای اجرایی کمتر از یک ساعت دیگر وصل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان با تاکید بر اینکه این شرکت با بسیج تمامی امکانات و نیروهای اجرایی و عملیاتی در تلاش است در کوتاه ترین زمان ممکن قطعی برق استان را برطرف کند، افزود: با توجه به صعب العبور بودن مسیر و شرایط نامساعد جوی. ، دسترسی به این روستاهای کوهستانی مشکل بود و امکان حضور اکیپ های یگان های عملیاتی و حوادث برق با تجهیزات لازم در این روستاها وجود داشت.

لهونیان همچنین گفت: با توجه به حجم بارندگی و یخبندان و متعاقب آن مسدود شدن تعدادی از راه ها و راه های روستایی و اتصال ایجاد شده در شبکه برق به دلیل انبوه شاخ و برگ درختان و قرار گرفتن آنها بر روی شبکه، تعداد روستاها بدون برق در حال تغییر است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا زمان رسیدن تیم های عملیاتی این شرکت از دستکاری تاسیسات برقی و وسایلی که موجب برق گرفتگی و خطر جانی می شود خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید