قطعی برق 8 دفتر پرظرفیت در استان مرکزی / پایداری شبکه برق در اولویت صنعت برق است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمودی، مدیرعامل یکی از شرکت های توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: مدیریت مصرف برق تا پایان شهریورماه ادامه دارد و تامین برق در کشور از حساسیت بالایی برخوردار است، بنابراین مدیریت مصرف برق و همکاری مردم ضروری است. در این راستا مانور نظارت بر مصرف برق انجام شد، قطع خواهد شد.

وی گفت: پایداری شبکه در اولویت صنعت برق است و از تمام ظرفیت ها برای مدیریت و نگهداری شبکه در زمان اوج مصرف استفاده می شود.

محمودی بابیان اینکه تغییر ساعت کاری ادارات حداقل 17 مگاوات در مصرف برق استان با مشارکت تمامی ادارات در طرح کاهش پیک ها صرفه جویی می کند، افزود: کاهش 60 درصدی ساعات غیرکاری در مقایسه با سایر ادارات. نسبت به مدت مشابه سال گذشته در غیر این صورت با قطعی برق مواجه خواهند شد.

محمودی از قطعی برق 8 دفتر پرظرفیت در استان خبر داد و تصریح کرد: سیستم های سرمایشی کلیه ادارات که با تلاش کارشناسان این شرکت مجهز به کنتور هستند در صورت افزایش بار شبکه پس از اخطار از راه دور قطع می شود. .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: وجود ژنراتورهای اضطراری برای تامین برق مراکز حساس و حیاتی، آسیب‌پذیری‌ها را کاهش می‌دهد و یک نیاز اساسی است.

محمود افزود: با هماهنگی شرکت پخش فرآورده های نفتی محدودیتی برای تامین سوخت ژنراتورهای اضطراری وجود ندارد. تمامی دستگاه ها به ویژه مراکز حساس و حیاتی آنها مجهز به ژنراتورهای اضطراری با کنتورهای هوشمند جهت کاهش خسارت در هنگام قطع برق هستند.«و سرویس را قطع نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید