برق 4 دفتر پرظرفیت در بورو قطع شد


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877166

خسروی گفت: کاهش ساعت کاری ادارات در نظر گرفته شد و اعلام شد که ادارات موظف شدند 30 درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند که در 4 اداره بروجرد به این موضوع توجهی نشد و منجر به قطع برق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی خسروی در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: با توجه به فصل تابستان و گرم شدن هوا صرفه جویی در مصرف برق بسیار ضروری است چرا که صرفه جویی در مصرف انرژی از قطعی برق جلوگیری می کند.

وی افزود: از این رو کاهش ساعت کاری ادارات در نظر گرفته شد و اعلام شد که ادارات موظف به صرفه جویی 30 درصدی در مصرف برق هستند که در بروجرد چهار اداره به این موضوع توجهی نکردند و علیرغم اخطارها اقدامی نکردند. “که در نهایت منجر به قطع برق در آن دفاتر شد.

مدیر امور انرژی بروجرد گفت: پارسال قطعی برق از اردیبهشت ماه آغاز شد اما امسال با برنامه ریزی ها و همکاری صنعت و کشاورزی خوشبختانه تاکنون قطعی رخ نداده است.

خسروی گفت: صنایع شهرستان با شیفت های روزانه در طول روز کاری و خاموش بودن چاه های کشاورزی در ساعات اوج مصرف می تواند به صرفه جویی در مصرف برق کمک کند البته اگر مردم در گرمای تابستان نیز بین 10 تا 15 درصد صرفه جویی کنند. ، پس انداز اعمال نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید