اعلام اسامی 14 دفتر پرمصرف تهران که برق آنها قطع شد.


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879482

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از قطعی برق بیش از 200 اداره و نهاد اداری پرمصرف تهران طی چند روز گذشته خبر داد و اسامی پرمصرف ترین شرکت هایی که برق آنها قطع شده است را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان گفت: خط قرمز صنعت برق در شرایط کنونی تامین آسایش و آرامش هموطنان است و تمامی کارکنان این صنعت در تلاش هستند تا در تامین برق مصرفی اختلال ایجاد کنند. توسط هموطنان ناشود گفت: مطابق با سایر نقاط کشور، با توجه به شرایط اقلیمی و افزایش دمای هوا در طول هفته که مدیریت انرژی نامیده می شود، از تمامی توان فنی در این شرکت برای حفظ پایداری شبکه کلان برق استفاده می شود. اطمینان از شهر تهران، مصرف برق در منازل و محل کار هموطنان و مشترکان تهرانی.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به اطلاع رسانی و هشدارهای مکرر به مشترکان پرمصرف بخش اداری، تنها در دو روز گذشته در روزهای 15 و 17 تیرماه بیش از 200 دستگاه اداری پرمصرف در پایتخت به همکاری لازم برای کاهش مصرف. «آنها برق نداشتند.

ناظران تاکید کردند که قطعی برق در ادارات پرمصرف تا پایان پیک تابستان به شدت ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: پژوهشکده صنعت نفت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت ارتباطات سیار، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شرکت پشتیبانی دامپروری، سازمان سرمایه گذاری و کمک فنی اقتصادی ایران. سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران و ساختمان شماره 2 وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جمله دفاتر پرمصرفی بودند که روز سه شنبه؛ در 28 ژوئیه برق آنها قطع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید