مصرف برق در ادارات باید 30 درصد کاهش یابد / برق دفاتر پرمصرف قطع می شود


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843960

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با بیان اینکه مصرف برق در ادارات باید 30 درصد کاهش یابد، گفت: برق ادارات پرمصرف قطع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی آهنین پنجه در گفت و گو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به افزایش دمای هوا و در پیش بودن فصل تابستان، اظهار داشت: رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق در روزهای آینده ضروری است.

وی به نشست هم اندیشی با نمایندگان انرژی استان کوم اشاره کرد و گفت: این نشست برای عبور از قله 1401 برگزار شد تا همه با هم از قله تابستان عبور کنیم و الگوی مصرف را رعایت کنیم.

وی گفت: ادارات باید در رأس امور بهینه سازی انرژی باشند و بر این امر به عنوان یک وظیفه تاکید کنند.

وی با اشاره به اینکه مصرف ادارات با مدت مشابه سال قبل مقایسه می شود، گفت: با دستور وزیر نیرو به اداراتی که صرفه جویی را رعایت نمی کنند در دو مرحله اخطار داده می شود و در صورت عدم کاهش مصرف، به دستگاه هایی که صرفه جویی را رعایت نمی کنند، تذکر داده می شود. جاری.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم تاکید کرد: اتصال برق این دفاتر تنها منوط به تعهد کتبی مدیر ارشد این دستگاه برای حفظ پس انداز است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه هیات وزیران موظف به کاهش 30 درصدی مصرف در ساعات کاری و 60 درصدی پس از ساعت کاری هستند، خاطرنشان کرد: راهکارهایی برای کاهش مصرف به آنها توضیح داده شد.

آهنه پنجه در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده برای کاهش بار ادارات پرداخت و گفت: تشکیل تیم بازرسی جهت بازدید از ادارات و دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی نظارت مستمر و آنلاین بر همکاری در ادارات، الزام ادارات به استفاده از دیزل ژنراتور در ساعات پیک و . .. از جمله این اقدامات.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید