قطع برق ادارات پرمصرف مازندران / کنترل مصرف برق دستگاه های دارای کنتور هوشمند


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844116

سید کاظم حسینی کارنامی با بیان اینکه اقدامات گسترده ای برای مدیریت مصرف انجام شده است، گفت: برق اداراتی که مصرف خود را کاهش ندهند قطع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید کاظم حسینی کارنامی صبح امروز در جلسه ستاد عملیاتی 1401 شرکت توزیع نیروی برق مازندران که با محوریت بررسی اقدامات نمایندگان برای نظارت بر مصرف برق در دستگاه های اجرایی برگزار شد، گفت: اقدامات گسترده ای انجام شده است. برای مدیریت مصرف تاکید کرد: امسال مصرف برق در ادارات به طور ویژه با نصب کنتورهای هوشمند کنترل می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران ادارات موظفند در ساعات کاری 30 درصد مصرف برق را کاهش دهند و در صورت عدم کاهش مصرف، در اولین اقدام اخطار دریافت خواهند کرد. بنابراین منبع تغذیه

حسینی کارنامی یادآور شد: این اقدامات برای تامین برق پایدار مشترکان خانگی و ادامه روند تولید ادامه خواهد داشت و از این رو ادارات باید پس از ساعت کاری سیستم های سرمایشی و روشنایی غیر ضروری را خاموش کنند.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در حوزه بهره برداری کاهش مدت زمان قطعی برق مشترکان است.

این مقام مسئول بیان کرد: توسعه و ارتقاء سیستم اتوماسیون شبکه توزیع برق از جمله راه اندازی نرم افزار اسکادا، نصب سوئیچ های کنترل از راه دور برای نظارت و کنترل شبکه، نصب دستگاه های CarPC مطابق با طرح مراکز حوادث شبکه هوشمند (HOMA)، توسعه استفاده از تلفن در شبکه (تلفن IP)، دیده شدن نیروگاه ها با تولید پراکنده، پروژه های بعدی ایجاد توان شنتینگ و خروجی فیدر، اجرای بعدی پروژه های توسعه فیدر از مهمترین اقدامات این شرکت است. برای کاهش زمان خرابی و افزایش رضایت مشتری

وی با اشاره به ایجاد و یکپارچه سازی مرکز تماس برای پاسخگویی بهتر به مشترکان در استان، گفت: در مواقع بحرانی از جمله شرایط نامساعد جوی، طوفان یا قطعی در ساعات اوج مصرف، تماس مشترکین با 121 مرکز افزایش چشمگیری خواهد داشت. محدودیت‌های موجود، سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به تنهایی کافی نبودند و به دلیل عدم پاسخگویی، مدت طولانی انتظار در صف باعث نارضایتی مشتریان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: در این راستا راه اندازی مرکز تماس تزرو برای جلوگیری از ترافیک خطی در مراکز حوادث شبکه (121) و افزایش سطح پاسخگویی به مشترکین محترم است.

وی افزود: یکی از سیاست های اصلی شرکت توانیر در سال های اخیر هوشمندسازی مراکز حوادث شبکه در شرکت های توزیع برق بوده است. این مشکل در 24 شرکت توزیع برق از جمله شرکت توزیع نیروی برق مازندران در قالب طرح هما در سال 1378 اجرا شد.«از مهمترین مزیت های این طرح ارسال قطعی برق سیستمی و خودکار به اکیپ های عملیاتی، مستندسازی پایدار کلیه موارد است. حوادث و رویدادهای شبکه، پر کردن گزارش‌ها برای رفع وقفه‌های فشار متوسط، گذرگاه‌های کم فشار و روشنایی در نرم‌افزار تیم‌های عملیاتی آنلاین، کاهش تماس‌های اپراتور بی‌سیم، نظارت فوری خودروها روی نقشه، شناسایی خودرو، بیشتر – نزدیک به محل تصادف و نظارت بر وسایل نقلیه روی کارت تلفن همراه توسط مشترکین.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید