اصفهان سالانه 2000 مگاوات کمبود برق دارد / تلاش برای جلوگیری از قطعی برق و قطعی برق مشترکان خانگی


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844530

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: اصفهان سالانه 2000 مگاوات برق کمبود دارد اما امیدواریم اقدامات انجام شده محدودیت و قطعی برق نداشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شیشه فروش در گفت و گو با صاحب نیوز درباره اقدامات انجام شده برای جلوگیری از قطعی برق استان در فصل تابستان اظهار کرد: مدیریت بحران استان بلافاصله دبیرخانه برق منطقه ای راه اندازی کرد که هر هفته تشکیل جلسه می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: با توجه به ایام تابستان و مدیریت مصرف بهینه برق از مشترکین اعم از صنعت، شهرداری، بازرگانی و اداری، کشاورزی و مردمی متناسب با مصرف برق دعوت به عمل می آید. هر مشترک در مصرف برق برای ارائه تفاهم نامه دستگاه ها. این کارگروه تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در جلسه مدیریت بحران که در استانداری برگزار شد، وظایف تمامی ادارات تعریف و اعلام شد; در مرحله اول مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شده از جمله بانک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته حداقل 30 درصد و در ساعات غیرکاری 60 درصد مصرف برق را در ساعات اداری کاهش دهند. ; مقرر شد پس از گذراندن دوره های مصرف بهینه برق در هر بخش یک نفر به عنوان مدیر انرژی معرفی شود تا برای اجرای این سیاست ها با ادارات برق هماهنگ شود.

فروش شیشه ادامه دارد: تغییر ساعت شروع و پایان عملگرها و میزان تأثیر آنها بر مصرف برق در جلسه مدیریت بحران مطرح شد. همچنین هشدار در مورد موارد پرمصرف و اعطای بسته های تشویقی به مشترکانی که در ساعات اوج مصرف برق مصرف می کنند در دستور کار قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: شرکت برق موظف است هرگونه محدودیت و قطعی برق در صنایع را با تفاهم نامه و اطلاعیه انجام دهد و از وقفه بدون اطلاع قبلی خودداری کند و همچنین فعالیت مراکز ارزی غیرمجاز را شناسایی و متوقف کند. بخشی از وظایف شرکت برق جمع آوری اقدامات مربوطه با همکاری قوه قضاییه و ارتباطات فناوری بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: اصفهان سالانه 2000 مگاوات برق کمبود دارد اما امیدواریم اقدامات انجام شده محدودیت و قطعی برق نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید