اجرای 15 میلیارد ریال پاداش تخفیف پس انداز مشترکان برق زنجان/ در بخش خانگی و تجاری قطعی برق نداشتیم.


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884562

وی با بیان اینکه بخش های صنعت و کشاورزی با انعقاد تفاهم نامه همکاری و تنظیم بار از پاداش های نقدی بهره مند می شوند، گفت: از زمان اجرای تفاهم نامه در استان تاکنون هزار و 144 واحد تخفیف قبوض به دلیل همکاری بالغ بر 15 دریافت کرده اند. میلیارد ریال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام جوادی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه بر اساس توافق وزارتخانه های نیرو، صومات و جهاد هم اکنون برنامه مدیریت بار با همکاری اداره صنایع و چاه های کشاورزی در حال اجراست، گفت: این دو کشور ادارات در تنظیم بار تابستانی همکاری خواهند کرد.

وی افزود: بر اساس این توافق، چاه داران کشاورزی می توانند با کاهش مصرف به مدت 5 ساعت از اوج بار تابستانی از ساعت 11 صبح تا 18 بعدازظهر از 19 ساعت برق رایگان برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در بخش صنعتی با انعقاد تفاهم نامه همکاری و تنظیم بار، پاداش نقدی دریافت می کنند و بر درآمد این واحد اعمال می شود. پاداش تخفیف قبوض به مبلغ 15 میلیارد ریال.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و همکاری بخش های صنعتی و کشاورزی در هر دو حوزه مسکونی و تجاری اختلالات برنامه ریزی شده ای نداشته ایم، گفت: در صورت بروز اختلالات کوتاه مدت، این اختلالات ناشی از حوادثی که میزان آن ناچیز است.

جوادی با اشاره به رعایت الگوی مصرف در ساعات پیک 11 تا 17 و 20 تا 23 گفت: شهروندان برای عبور از پیک تابستان با تنظیم بار سرمایشی چیلرهای گازی روی 25 درجه و کاهش سرعت کولرهای آبی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید