قطعی برق امسال برای مشترکان خانگی مازندران اعمال نمی شود


ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877133

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان:

کوروش موسوی گفت: امسال قطعی برق برای مشترکان خانگی مازندران نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، کوروش موسوی تاکامی امشب در نشست با مشترکان صنعتی مازندران اظهار داشت: در این فصل گرما حتی یک بار دوم قطعی برق نخواهیم داشت.

وی افزود: مدیریت مصرف که در نهایت با کاهش هزینه های پرداختی با طرح تشویقی ارتباط مستقیم دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: جداولی که برای مدیریت بار در ساعات مختلف به صنایع ارائه شده است از طریق مناطق کنترل رصد و کنترل می شود که هر شرکت و صنعت میزان بار توزیع شده مربوط به خود را دارد. بودن.

موسوی تکامی توضیح داد: ما به هیچ وجه برای مشتریان داخلی خسوف اعمال نمی کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به اهمیت حفظ پایداری شبکه برق استان های مازندران و گلستان و رفع عدم تعادل 1700 مگاواتی بین تولید و مصرف و همچنین اجرای برخی از طرح های مصوب این شرکت بر لزوم تسریع در ساخت نیروگاه حرارتی ۱۵۶۵ مگاواتی مصوب استان‌های مازندران و گلستان تاکید کرد.

موسوی تکامی نیروگاه حرارتی 451 مگاواتی سرخرود محمود آباد، واحد دوم سیکل ترکیبی 484 مگاواتی نکا، نیروگاه سیکل ترکیبی 480 مگاواتی در علی آباد گلستان و نیروگاه حرارتی 150 مگاواتی زیموار آور را از جمله پروژه های جاری زیموار آور اعلام کرد. این شرکت وی افزود: با تسریع در روند اجرا، این پروژه باید هر چه سریعتر وارد فاز عملیاتی شود تا در فازهای مختلف پیک برق سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان بر لزوم مکان‌یابی، تامین مالی و انجام مناقصه پروژه‌های جدید نیروگاه‌های 2000 مگاواتی که تا پایان سال 1405 تکمیل می‌شود برای حفظ سطح تولید و مصرف تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید