تابستان امسال در استان یزد قطعی برق نداشته ایم/اگر صنایع یزد با ما همکاری کند قطعی برق نخواهیم داشت.


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884333

فراتی معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با همکاری مشترکان استان تاکنون قطعی برق در استان نداشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد فراتی در گفتگو با خبرنگار یزد رسا با بیان اینکه رکورد مصرف برق کشور روز گذشته شکسته شد و به 68 هزار و 938 مگاوات رسید، تصریح کرد: استان یزد و حتی کشور این روزها گرم ترین روزهای سال را سپری می کنند که گرم ترین روزهای سال است. مصرف برق استان را به حدود 69 هزار مگاوات رسانده است.لازم است شهروندان در زمان پیک مصرف حداکثر همکاری را در زمینه مدیریت مصرف برق داشته باشند تا بتوانیم این مدت را با کمترین وقفه پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: با اجرای مدیریت بار و مدیریت تقاضا و همراهی مشترکین صنعتی، کشاورزی و مسکونی توانسته ایم حدود 60 درصد از پیک تابستانی را از نظر آب و هوایی با کمترین درصد قطعی پشت سر بگذاریم.

فراتی با اشاره به اینکه این روزها اوج نیاز به مدیریت بار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه صنایع استان بیشترین مصرف برق را دارند، از صنایع می خواهیم طبق برنامه عمل کنند و مصرف خود را بر اساس الگوی مدیریت کنند. اعلام کرده اند. تا بتوانیم پایداری شبکه را حفظ کنیم و قطعی در استان وجود نداشته باشد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون قطعی برق نداشته ایم، خاطرنشان کرد: اگر مصرف بیش از تولید باشد و کمبود وجود داشته باشد، شبکه پایداری خود را از دست داده و منجر به خاموشی می شود، اما خوشبختانه تاکنون هیچ لحظه خسوفی نداشته ایم و این روزهای سخت و گرم سال را در کنار مشترکین خود تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید