اگر مردم همکاری کنند، برق نخواهیم داشت


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884892

معاون بهره برداری برق چهارمحال و بختیاری:

فریبرز مرادیان گفت: هم استانی ها مانند سال های گذشته در صنعت برق به کارکنان خود کمک کنند تا روزهای باقی مانده از فصل تابستان را بدون قطعی برق به پایان برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز مرادیان معاون عملیات برق چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: با شروع فصل گرما مصرف انرژی افزایش چشمگیری داشته است.


وی با بیان اینکه در سال های اخیر با تلاش و همکاری سایر استان ها مشکل قطعی برق بسیار کم و در برخی موارد صفر بوده است، تصریح کرد:


مرادیان ادامه داد: به طور کلی مصرف در ساعات گرما بارزتر است اما زمان هایی به نام ساعات اوج مصرف وجود دارد که افراد می توانند مصرف برق خود را کاهش دهند و از وسایل پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، اتو و … استفاده کنند.


معاون برق رسانی چهارمحال و بختیاری گفت: استان های مشترک بهتر است در ساعات پیک تقاضا، چیلرهای آبی را در دمای پایین و چیلرهای گازی را در دمای 24 تا 25 درجه تنظیم کنند.


وی ادامه داد: توصیه می شود سایر استان ها به مصرف بهینه برق توجه کنند، وقتی از مردم می خواهیم در مصرف برق صرفه جویی کنند به این معنا نیست که از آن استفاده نکنند بلکه درخواست ما استفاده صحیح از آن است.


مرادیان یادآور شد: هم استانی ها طبق روال سال های گذشته به کارکنان خود در صنعت برق کمک کنند تا بتوانیم این روزهای باقی مانده از فصل تابستان را بدون قطعی برق به پایان برسانیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید