خاموشی خانگی در همدان نخواهیم داشت/از ایده شرکت های دانش بنیان در حوزه برق استقبال می کنیم


ساعت: 16:29
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879996

عبدالمجید دیناروند تصریح کرد: با تمام توان برای رفاه حال مردم همدان تلاش می کنیم تا با وجود کمبود بی سابقه آب در پنجاه سال اخیر در تابستان پیش رو قطعی برق رخ ندهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح همدان صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با تمام توان برای رفاه مردم همدان تلاش می کنیم.

در تابستان پیش رو با وجود کمبود بی سابقه آب در پنجاه سال اخیر، وقفه ای ایجاد نشود.

وی افزود: سه سال متوالی مقام اول را در بین ستادهای کشوری کسب کردیم و در سال جدید آماده کسب مجدد این عنوان هستیم..

دیناروند گفت: از ایده ها و راهکارهای شرکت های دانش بنیان برای تبدیل کربن بلک از کوره های نیروگاهی به کربن بلک صنعتی و استخراج مواد آنها استقبال می کنیم..

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: طراحی این نیروگاه بر اساس تولید 2000 مگاوات بوده اما با کاهش 1000 مگاواتی همراه بوده و پس از سی سال امیدواریم این نیروگاه تولید شود. به نیروگاه اضافه خواهد شد.


دیناروند افزود: با تمام توان تلاش می کنیم و این ماشین صنعتی سی ساله را روی پای خود نگه می داریم تا روزانه هزار مگاوات برق تولید کنیم..


وی گفت: در این کارخانه چند گمانه آب وجود دارد که از این تعداد تنها دو چاه برای شرب و استحمام کارکنان فعال و مابقی پلمب شده است..


مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: آب مورد نیاز تولید از شبکه فاضلاب شهری تامین می شود و از آب دیگری استفاده نمی کنیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید