مصرف نفت کوره در اصفهان نداریم و نخواهیم داشت/ باید با مدیریت مصرف، کمبود برق زمستانی را برطرف کنیم.

ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780172

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: در صورت بروز مشکل در تامین برق در فصل زمستان، سعی می کنیم با مدیریت مصرف این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا نوحی درباره تامین برق زمستانی به صاحب نیوز گفت: جلسات متعددی در خصوص تامین برق زمستانی استان برگزار شده و تلاش می شود تا میزان گاز مورد نیاز برای تولید برق نیروگاه ها با توجه به مصرف برق تامین شود. زمستان بسیار کمتر از تابستان است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان افزود: علیرغم اینکه میزان برق مصرفی در زمستان بسیار کمتر از تابستان است، تلاش می شود تا میزان گاز لازم برای تولید برق نیروگاه ها تامین شود و برق نیز به طور کامل تامین شود. در دسترس مشترکین است.”

وی گفت: با این حال اگر در فصل زمستان مشکلی در زمینه تامین برق وجود داشته باشد سعی می کنیم با مدیریت مصرف این مشکل را برطرف کنیم.

نوحی همچنین با اشاره به مصرف نفت کوره در نیروگاه های استان بیان کرد: با وجود اینکه نیروگاه های شهید منتظری و اصفهان علاوه بر گاز طبیعی از نفت کوره برای تولید برق نیز استفاده می کردند، اما نزدیک به 3 سال پیش با دستور دادستان مشعل سوخت آنها خاموش شد. هنوز باز نشده. بر این اساس مصرف نفت کوره در اصفهان نداریم و نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید