ظلم و تبعیض نفت کوره در نیروگاه های تبریز را تحمل نمی کنیم / یک هفته تا تصمیم وزارت نفت

ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790624

رئیس مجلس گفت: اگر بر اساس مصرف نفت کوره در نیروگاه های کشور باشد، نباید این ظلم و تبعیض به نیروگاه های تبریز محدود شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناه، روح اله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق خود در جلسه علنی مجلس احتراق نفت کوره در نیروگاه های تبریز گفت: یک و نیم ماه پیش برای سوخت در تبریز و در مورد سهند و مسائل زیست محیطی که در این مورد پیش می آید صحبت کردیم و موضوع را با آقای رئیس جمهور نیز در میان گذاشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعد از این پیگیری ها نتیجه ای نگرفتیم، سوال خود را از وزیر نفت به کمیسیون انرژی مطرح کرد و در آنجا با وزیر نفت، معاونان وی و رئیس کل گاز ملی دیدار کرد. . شرکتی به لحاظ تبعیض در نیروگاه های کشور «او گرفت، نشستیم صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه توضیحات وزیر قانع کننده نبود، گفت: با توجه به اینکه به نتیجه مطلوب جلسه نرسیدیم، مقرر شد موضوع به صحن علنی مجلس کشیده شود.نفت پاسخ دهد.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر وزارت نفت یک هفته فرصت دارد تا راهکارهای مناسب برای سوزاندن مازوت در نیروگاه های تبریز و سهند که به جای گاز حدود 3 نفر نفت کوره بی کیفیت دارند ارائه کند. ماه ها.

وی با تاکید بر اینکه می دانیم منابع گاز محدود و مصرف گاز در کشور زیاد است، گفت: اگر بر اساس مصرف نفت کوره در نیروگاه های کشور باشد، نباید این ظلم و تبعیض فقط به نیروگاه های تبریز محدود شود. .

متفکر آزاد با بیان اینکه 350 تن گوگرد بر سر ساکنان تبریز ریخته شده است، گفت: گوگرد مصرفی در نیروگاه ها باید یک درصد گوگرد و مصرف در نیروگاه های تبریز و سهند 3 درصد باشد.

وی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان و مسئولان ذیربط در استان گفت: همه تلاش می کنیم تا در حق مردم تبریز ظلمی صورت نگیرد، بنابراین اگر وجود داشته باشد. گازی برای نیروگاه ها وجود ندارد، باید برای همه نیروگاه ها وجود داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نهایت اذعان داشت: تیم جدید وزارت نفت را مقصر نمی دانیم، اما ظلم و تبعیض در حق تبریز و مردم این شهر رخ داده است، این اتفاقات باید باشد. متوقف شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید