برق رسانی به خانوارهای کشاورز را هدف قرار داده است / کاهش قطعی برق پمپ های برق در شرق استان کرمان


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856056

غضنفرآبادی با بیان اینکه امسال وضعیت برق خوب نیست و تلاش می کنیم ساعات کار پمپ های برق کشاورزی را در شرق استان کاهش دهیم، گفت: متاسفانه کمبودهای گذشته باعث این مشکلات شده و نتوانسته ایم نیروگاه بسازیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، اخیراً هیئت دولت مصوب کرده است که موتور پمپ های کشاورزی در سراسر کشور به مدت 5 ساعت در روز خاموش شود و هزینه ساعات باقیمانده به صورت رایگان محاسبه شود، اما این موضوع گلایه هایی را در پی داشته است. از کشاورزان شرق استان.

علی زابلی یکی از نخل کاران ریگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یک سال است که زحمت کشیده ایم و با توجه به گرانی نخیلات یک سال فرصت داریم تا برداشت کنیم و نخیلات به آب نیاز دارند. خاموشی پمپ های برق در این فصل محصول را خراب می کند.» این خرما است و کشاورزان منطقه منبع درآمد دیگری ندارند.

وی افزود: عاجزانه از کارکنان می خواهیم که این طرح را حداقل پنج هفته دیگر به تعویق بیندازند و به پایان مرداد ماه موکول کنند تا از این ضرر برای کشاورزان جلوگیری شود.

حجت الاسلام موسی گازانفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این موضوع را به دقت دنبال می کنیم، این مصوبه شامل صنعت و کشاورزی می شود، این محدودیت برای برق رسانی به خانوارها تعیین شده است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال وضعیت برق خوب نیست و تلاش می کنیم ساعات کار پمپ های برق کشاورزی در شرق استان را کاهش دهیم، گفت: نیرو بسازید. گیاه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید