66 درصد برق استان مرکزی در بخش تولید مصرف می شود / انتقال 14 هزار و 500 انشعاب برق در استان مرکزی به داوطلبان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شمسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: در حال حاضر تعداد کل مشترکان برق استان به نزدیک به 773 هزار مشترک رسیده است و بیشترین فراوانی مشترکان استان در بخش خانگی با 628 هزار مشترک است.

وی بابیان اینکه 66 درصد برق استان در بخش تولیدی مصرف می شود، افزود: 43.3 درصد برق مصرفی استان در بخش صنعت، 22.6 درصد در بخش کشاورزی، 22.3 درصد در خانوار، 4.9 درصد در بخش دولتی مصرف می شود. و 6.9 درصد در بخش دیگر.

شمسی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 122 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است، ادامه داد: برای شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز در استان تلاش شده و انتظار می رود مردم در صورت آگاهی از این موضوع مطلع شوند. نسبت به برخورد و جمع آوری و جلوگیری از خسارت ناشی از آنها اقدام پیگیری لازم را انجام دهد.

وی گفت: مردم می توانند در صورت اطلاع مصرف کنندگان غیرمجاز برق را از طریق سامانه پیامکی 10001000121 اطلاع دهند.

شمسی گفت: تمامی خدمات این شرکت از طریق اپلیکیشن برق من قابل دریافت است و مشترکین می توانند با دریافت این اپلیکیشن از نرم افزار کافه بازار و سایت این شرکت به صورت غیرحضوری، خدمات صورتحساب، فروش و خدمات پس از فروش را دریافت کنند. ، انشعاب برق و قطعی.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت پخش مرکزی افزود: مشترکین در صورت نصب این اپلیکیشن تا پایان بهمن ماه 1400 علاوه بر استفاده از خدمات اپلیکیشن این نرم افزار از دو جایزه روزانه 500 هزار جلدی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید