بهسازی شبکه فاضلاب روستای پری از قرارگاه عمران و آبادانی زنجان / آب شرب روستای گزکلاوی در دستور کار قرار دارد.


ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844241

وارث قرارگاه توسعه و عمران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

جانشین انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به پروژه آب شرب روستای کزکلاوی از توابع شهرستان هدبنده، گفت: برای این پروژه 85 هزار متر شبکه انتقال و توزیع احداث شده است تا دسترسی به آب شرب برای این پروژه فراهم شود. روستای کزکلاوی از توابع شهرستان هدبنده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال گورکانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: به مناسبت دهه کرامت مراسم تجلیل از تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم دبستان شیونات ناحیه هدبنده توسط سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در حسنیه روستای گوگرچینک برگزار شد.

وی گفت: این برنامه با حضور 60 دانش آموز از ناحیه افشار هدبنده و اولیای دانش آموزان، تعدادی از اهالی، مسئولان استانی و شهرستانی با اجرای برنامه های متنوع معنوی و سخنرانی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. خیریه و خیریه استان زنجان.

جانشین قرارگاه توسعه و توسعه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه شبکه فاضلاب روستای پری از این قرارگاه، تصریح کرد: 600 متر لوله، 6000 متر شبکه فاضلاب قدیمی انجام شده است. در این زمینه تعمیر شده است.

وی با اشاره به تجهیز مدارس منطقه کارا پشتلو به اقلام ورزشی اردوگاه پیشرفت و آبادانی گفت: 26 جفت دروازه و 26 توپ به مدارس تحویل داده شد.

قرقانلو در ادامه با بیان اینکه 1850 نفر در هسته های جهادی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، اشتغال و عمران استخدام شده اند، ادامه داد: 700 بسته معیشتی، فرهنگی، کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به پروژه آب شرب روستای قزغلاوی از توابع شهرستان خدابنده افزود: برای تامین آب شرب روستای قزغلاوی از توابع شهرستان خدابنده 85 هزار متر شبکه انتقال و توزیع برای این پروژه ساخته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید