عملیات اتصال خط انتقال فاضلاب خاوران به شبکه فاضلاب تبریز آغاز شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛

با اتمام عملیات اجرایی اتصال خط انتقال فاضلاب شهرک خاوران به شبکه فاضلاب شهری تبریز امکان بهره مندی و استفاده ساکنین در این مناطق از شبکه فاضلاب شهری میسر می شود.


به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد خانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث و بهره برداری از خطوط انتقال و شبکه فاضلاب در مناطق مختلف شهر تبریز بمنظور جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش بهداشت عمومی جزو اولویت‌های کاری این شرکت محسوب می‌شود که علیرغم تنگناهای مالی مصمم به اجرای این طرح‌ها است.

وی افزود: در این راستا با توجه به مطالبه جدی همشهریان عزیز برای اجرا و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب و خط انتقال فاضلاب شهرک خاوران، عملیات اجرایی آن در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل آبفای استان ادامه داد: با توجه به اجرای بخشی از شبکه فاضلاب شهرک ارم و ناقص بودن خط انتقال، با تخصیص اعتبار لازم از محل منابع داخلی از ابتدای مهر ماه امسال با جدیت و هماهنگی سایر ادارات دست اندر کار نسبت به شروع عملیات اتصال خط اصلی انتقال فاضلاب شهرک خاوران اقدام نموده است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب با اجرای خطوط انتقال شبکه فاضلاب در کلانشهر تبریز در حال حاضر بیش از ۵۵۲ هزار و ۱۰۱ فقره انشعاب فاضلاب با جمعیتی بالغ بر ۱ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۳۳۹ را تحت پوشش خدمات مربوط به جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار داده است که این امر در جهت ارتقا و افزایش امید به آینده مردم تأثیر گذار می‌باشد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید