عملیات احداث خط انتقال فاضلاب بلوار جمهوری بندرعباس به پایان رسید

مدیرعامل آبفای هرمزگان اعلام کرد؛

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: اجرای خط انتقال فاضلاب شمال بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس که قول آن را به مردم این منطقه داده بودیم با تامین اعتبار لازم به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

اجرای خط انتقال فاضلاب شمال بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس که مدیرعامل آبفا قول آن را به مردم این منطقه داده بود و با حضور استاندار هرمزگان و نماینده کلنگ زنی شد. سرپرست قانونی استان هرمزگان با تکمیل اعتبار مورد نیاز

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه عملیات احداث این خط از ساعت 24 تا 6 صبح به دلیل ترافیک بلوار جمهوری اسلامی انجام شد، افزود: برخورد با خط لوله آب از سمت شرق. به سمت غرب و تقاطع این خطوط، مربوط به خطوط مخابراتی و نوری، خطوط برق و غیره، باعث شد که زمان بیشتری به اجرای پروژه اختصاص یابد.

وی بیان کرد: با وجود این سختی ها و با استفاده از تیم های متخصص و هماهنگی با امکانات درگیر، خوشبختانه عملیات مذکور بدون حادثه به پایان رسید.

مدیرعامل آبفا گفت: اجرای این طرح کمک زیادی به جمع آوری پساب های شهری بندرعباس می کند.

حمزه پور اعتبار هزینه شده در این پروژه را 120 میلیارد ریال عنوان کرد و جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر از اجرای آن بهره مند شدند.

وی در پایان توجه به خواسته های مردم و تحقق آن را از الزامات سیاستی دولت مردمی دانست و گفت: خوشبختانه این پروژه با تکیه بر شعار دولت سیزدهم و تاکید بر تسریع در تحقق خواسته ها به سرانجام رسید. مردم از استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه.



آیا این خبر مفید بود؟