پایان عملیات احداث جاده جنگلی بجنورد – گلستان در اسفند 1300 / ادامه عملیات عمرانی بجنورد – سنخواست – میامی نیازمند اعتبار است.

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791131

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد؛

کاسم قاسمی روند راهسازی در سه محور خراسان شمالی شامل جنگل بوینورد – گلستان، جنگل بوینورد – اسفراین و جنگل بوینورد – سنخواست – میامی را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرتارک، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: در محور جنگلی بوینورد – گلستان 45 کیلومتر از این محور همچنان روکش و آسفالت است و تلاش می شود این عملیات از انتها به پایان برسد. در سال 1401 راهسازی در این مسیر باقی مانده باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

قاسمی همچنین درباره فعالیت راهسازی در محور بجنورد – اسفراین گفت: در حال حاضر 10 کیلومتر عملیات تعریض و آسفالت از مسیر اسفراین به بجنورد در حال انجام است و عملیات راهسازی این قطعه تا 12 ماه آینده به پایان می رسد. “

وی افزود: برای مطالعه بقیه مسیر در این محور اعتباری پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز با بیان اینکه زمینی در عملیات راهسازی در محور بجنورد – اسفراین تملک شده است گفت: تملک این اراضی به ویژه در مسیر بجنورد – ماهنان هنوز انجام نشده است.

وی درباره عملیات راهسازی محور بوینورد – سنخواست – میامی نیز گفت: طول این محور 90 کیلومتر است و باید تعریض و آسفالت شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: در گذشته اعتبار مناسبی برای عملیات راهسازی در این محور اعطا نشده است.

وی افزود: تاکنون تنها 20 کیلومتر از این مسیر روکش و لایه آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در حال حاضر پیمانکار این پروژه (قرارگاه خاتم الانبیاء) کارگاه تعریض و آسفالت 40 کیلومتر از این مسیر را تجهیز کرده است که به 270 میلیارد تن راهسازی نیاز دارد. کار کن.”

قاسمی افزود: در حال حاضر من و نمایندگان استان در مجلس در تلاش هستیم تا سازمان برنامه ریزی و بودجه لازم کشور را برای تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت این پروژه برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید