ما باید فرهنگ مصرف و کار را تغییر دهیم / ائمه جمعه نسبت به مشکلات جامعه احساس مسئولیت می کنند

رئیس شورای سیاسی ائمه اطهار (ع) کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه نیروهای انقلابی به دولت سیزدهم علاقه مند و امیدوار هستند ، تاکید کرد: «نیروهای ارزشی و انقلابی در سال های اخیر مورد حمله قرار گرفته اند و انتظار حمایت از این انقلابیون را داریم. دولت. “

خوج الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی با اشاره به اینکه ما امامان جمعه از دولت انقلابی حمایت می کنیم و وظیفه خود می دانیم که از کسانی که به مردم خدمت می کنند حمایت کنیم ، گفت: مردم در دردسر بزرگی هستند و دولت سیزدهم وعده تغییر در مردم را می دهد. زندگی می کند “

آبادی با بیان اینکه امامان نماز جمعه از شما انتظار دارند که از نیروهای انقلابی ، کارآمد و عفیف استفاده کنید ، گفت: ما معتقد نیستیم که جناح های سیاسی از بین بروند ، اما کسانی که کم کاری کرده اند یا به مردم خیانت کرده اند در بدن خواهند بود. دولت سیزدهم نباید جایی داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات جدی ائمه جمعه از استان کوگیلویه و بویراحمد تکمیل پروژه مسجد شهری است و برخی از این مساجد بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آن زمان نیاز به همکاری و تعامل دارند.

امام جمعه گچساران گفت: اکنون همه روحانیت انقلابی به همراه همه نیروهای انقلابی از بین رفته اند تا دولت انقلاب پیروز شود و مردم به ما بدهکار هستند ، گروه ها سنگ می اندازند و اکنون زمان آن است که ثابت شود هیچ مکتبی مانند اسلام و تشیع نمی تواند بر کشور حکومت کند.

عصر حجت الاسلام والمسلمین (ع)

وی گفت: وقتی مقامات مذهبی حکومت کنند ، موقعیت فرهنگ اسلامی در جامعه بهبود می یابد و هیچکس نمی تواند از بیت المال سوء استفاده کند.

امام جمعه شهر سی سخت مرکز دنا گفت: یکی از ملزومات اجرای بیانیه گام دوم انقلاب انتخاب نیروهای انقلابی ، مذهبی ، معنوی ، کارآمد و جوان است.

حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد گفت: زیرساخت های استان نیاز به تغییرات اساسی دارد و کار ، زیرساخت های ارتباطی ، راه ها و راه آهن ، زیرساخت های گردشگری و کشاورزی نیازمند توجه است.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی ، ظرفیت قهرمانان ورزشی شهرستان دنا باید مورد حمایت قرار گیرد و مدیریت تقویت پمپ بنزین های پاتاوه به استان واگذار شود.

حجت الاسلام و المسلمین کیانی ، جمعه در شهر سوک ، گفت: «نیروهای انقلابی در این سالها مورد بی مهری و حمله قرار گرفته اند. ما انتظار داریم این نیروها در دولت انقلابی فراموش نشوند. “

وی افزود: یکی از دغدغه های مردم در سطح بازار بیش از حد فروخته می شود ، اکثر مردم انتظار دارند که دولت کنترل قیمت ها را در دست بگیرد و افزایش بی رویه قیمت ها باعث ناامیدی در جامعه می شود.

کیانی به افزایش قیمت برخی کالاها از جمله سیمان اشاره کرد و گفت: دولت قیمت مصوب سیمان برای هر کیسه را 28000 تن اعلام کرد اما قیمت بازار این محصول بیش از 30 هزار تن بود و انتظار داریم که در صورت اعلام قیمت ، نظارت انجام می شود.

وی از چالش های فرهنگی در جامعه اجتناب می کند و می افزاید: “ما انتظار داریم هنگام استخدام مدیران فرهنگی مانند کسانی که بیشترین دغدغه های فرهنگی را دارند ، با امام جمعه مشورت کنیم.”

حجت الاسلام و المسلمین سیادت امام جمعه پاتاوه با اشاره به لزوم انتصاب مدیران در نهادهای دولتی ، گفت: برخی از سران دولت ها قبلاً انگیزه ای برای کار ندارند و نمی خواهند مردم را همراهی کنند.

وی افزود: بند پاتاوه بزرگترین بند استان است و تقریبا پنج سال است که بیمارستان شهر پاتاوه بازسازی شده است.

امام جمعه بهمئی: در روستاها ، ما با خرابی تحصیل مواجه هستیم

حجت الاسلام والمسلمین آفریقایی ، من روز جمعه در شهر بهمئی حضور داشتم ، گفت: ما انتظار داریم که دفاتر از تعطیلی خارج شده و فعالیتها و خدمات مردم را در انجام این خدمات به وضوح ببینند.

وی افزود: به غیر از آمایش سرزمین ، ما به فرهنگ و برنامه ریزی اشتغال نیاز داریم ، ما هیچ سیاست اشتغال و فرهنگ نداریم و استان هیچ طرح و برنامه ای در این بخش ها ندارد.

افروغی گفت: ما 166 هزار دانش آموز و 14000 200 شخصیت فرهنگی در استان داریم ، اما در استان با خرابی آموزش و پرورش روبرو هستیم ، اگرچه میلیاردها تومان برای آموزش و پرورش استان هزینه می شود اما حوزه های آموزش در مدارس دارای فراموش شده ..

لنده جمعه من دارم: 480 هکتار زمین کشاورزی لنده حل نشده است

خوج الاسلام و المسلمین محمود گفت: “افرادی مانند سفرهای داخلی و حضور مقامات در بین مردم ، با توجه به تمرکز مقام معظم رهبری بر این موضوع ، می توانند به تغییر وضعیت کمک کنند و مردم انتظار دارند که تغییر را احساس کنند.” راهنما.

وی افزود: ائمه جمعه بیش از هر چیز دغدغه مسائل فرهنگی را دارند و ما انتظار داریم افرادی انتخاب شوند تا اداره هایی را اداره کنند که بتوانند از فرهنگ مراقبت کنند.

محمود به دخالت برخی نمایندگان مجلس در انتخاب مدیران اشاره کرد و گفت: سعی کنید اساس شایسته سالاری باشید و در انتخاب مدیران باید به جوانان توجه کرد.

وی با اشاره به تقاضای کشاورزان از لنده ، دولت طرحی را در چند سال گذشته در بخش کشاورزی برای بهبود اشتغال جوانان منطقه اجرا کرده است ، اما متأسفانه به دلیل عدم حمایت سازمان جهاد کشاورزی 480 هکتار از زمین های کشاورزی نامشخص است

امام جمعه چرام: رای کنترل لازم در بازار باید در نظر گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین افشار ، امام چرام روز جمعه گفت: تحقق وعده های دولت سیزدهم.

حجت الاسلام والمسلمین پیمان ، جمعه امام جمعه شهر چیتاب گفت: دو بخش سرفاریاب و کبیان در استانهای کوگیلویه و بویراحمد مورد غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: آرازل و اراذل و اوباش بی شرمانه رویدادهایی را ایجاد می کنند که به اعتبار استان لطمه می زند و ما باید هر روز شاهد درگیری ها و کشتارهای دسته جمعی در استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین گنجه ، امام جمعه شهر باشت گفت: دخالت برخی سیاستمداران در انتخاب مدیران گاهی اوقات انتظارات از دولت انقلاب را برآورده نمی کند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت های آموزشی استان افزود: آموزش و پرورش یک نهاد اساسی است و مدیران آینده این کشور باید از طریق آموزش تربیت شوند و انتظار داریم مدیران آموزشی پس از مشورت با امام انتخاب شوند. در جمعه. “

گنجه گفت: “برخی از مدیران زندگی در برخی زمینه ها را در شأن خود نمی بینند و در واقع می توانید بگویید که این مدیران پرواز می کنند و ما باید به فکر این مدیران باشیم.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید