دیدار سردار «اشتری» با معتمدین اتاق بازرگانی کشور/ تلاش حداکثری پلیس برای تامین امنیت کسب و کار


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901987

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با معتمدین اتاق اصناف کشور، با توجه به تلاش حداکثری نیروی انتظامی برای تامین امنیت کسب و کار و فعالیت های اقتصادی، تجار و فعالان اقتصادی همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند. و ما شاهد نقشی که آنها داشتند نزدیکان در پیروزی انقلاب بوده ایم. ما در شکوه اسلامی، دوران دفاع مقدس و دیگر دوره های حساس و تاثیرگذار کشور بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری پلیس، عصر امروز نشست دوستانه افسران و معتمدین اتاق اصناف کشور و ائتلاف های مهم و موثر با سردار «حسین اشتری»؛ فرمانده انتظامی کشور در تالار فجر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار اشتری در این دیدار صمیمانه اعلام کرد: برای روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و روح شهدای عزیز انقلاب اسلامی، پاسداران، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت. کشور به ویژه شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» همرزمانش. برای شهدای نیروی انتظامی درود و رحمت و برای فرمانده معظم کل قوا آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و بهروزی روزافزون داریم.

وی با خیرمقدم به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت و امامت حضرت مهدی موعود (عج) و اعیاد پیش رو، گفت: حضور در جمع افسران و معتمدین محترم اتاق اصناف مفتخرم. کشور و اتحادیه های کارگری و بازرگانان موثر و به تک تک عزیزان خوش آمد می گویم.

نقش بازرگانان در دوره های مختلف تاریخ

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به نقش بازرگانان در برهه های حساس تاریخ، گفت: نقش خلاقانه تجار و فعالان اقتصادی در ادوار مختلف بر هیچکس پوشیده نیست؛ در این راستا نقش تجار و فعالان اقتصادی در ادوار مختلف بر کسی پوشیده نیست. این قشر شریف و محترم همواره پشتیبان و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند و نقش این عزیزان را در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران مقدس حراست و سایر ادوار حساس و تاثیرگذار کشور شاهد بوده ایم.

در تحقق شعار سال نقش دارد

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال گفت: متولیان اتاق بازرگانی کشور، تجار و فعالان اقتصادی نقش بی بدیلی در تحقق این شعار و تاثیر این قشر در رونق تجارت و اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست.

امنیت پایه و اساس توسعه همه جانبه است

سردار اشتری با بیان اینکه هر موفقیت و دستاوردی در بستر امنیت حاصل می شود، تصریح کرد: بدون امنیت، آموزش علمی، توسعه تجاری، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره محقق نمی شود. امنیت اساس تحقق هر آسایش و آرامش خاطر است.

فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش حداکثری پلیس برای ایجاد امنیت در کسب و کار و فعالیت های اقتصادی تاکید کرد: همه باید قدر امنیت خوبی را که به فضل خداوند متعال، رهنمودها و رهنمودهای حکیمانه حضرت عالی فراهم می شود بدانند. رهبر «مدظله العالی»، هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح و حمایت مردم از نظام و رهبری اسلامی محقق شده است.

وی یادآور شد: صدها هزار شهید و جانباز تقدیم امنیت این مرز و بوم شد و همه باید امنیت را حفظ و امنیت مثال زدنی کشور را حفظ کنیم.

این مقام عالی رتبه انتظامی با مروری بر وقایع تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: در طول عمر انقلاب با تلاش نخبگان و جوانان دلسوز شاهد بوده ایم که کشور در مسیر حرکت است. رشد و تعالی است و دشمن از پیشرفت ما عصبانی است. بنابراین با تکیه بر توطئه و تهدیدهای مختلف جدید به دنبال آسیب زدن به ما است.

تلاش مذبوحانه دشمن برای تضعیف امنیت

سردار اشتری با بیان اینکه امروز دشمنان در صدد تضعیف امنیت کشور هستند اما می دانند که تلاششان ناکام خواهد ماند، گفت: نیروهای مسلح برای امنیت کشور تا پای جان ایستاده اند و برای حفظ امنیت کشور لحظه ای کوتاه نمی آیند. امنیت و آرامش مردم

وی با اشاره به تکریم مقام معظم رهبری به دانشگاه افسری و تربیت نیروی انتظامی امام حسن مجتبی (ع) گفت: بیانات روشن و حکیمانه مقام معظم رهبری مایه خیر و برکت برای همه ما و یک مسافر بسیار بود. الهام بخش و دلگرم کننده بود

پلیس؛ مکتبی و انقلابی

نماینده عالی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن به شدت از ایران می ترسد و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، تصریح کرد: امروز به عنوان پلیس متدین، دانشگاهی، انقلابی و پیشرفته جان خود را برای امنیت می دهیم. مردم و حفظ ارزش ها .ما هستیم

وی خطاب به معتمدین اتاق اصناف و اتحادیه های موثر و بازاریان گفت: شما عزیزان در نقش جبهه اقتصادی مشارکت می کنید و سعی می کنید شاهد موفقیت روزافزون در این زمینه نیز باشید و انشاالله همکاری روز افزون و تعاملات نیروی انتظامی کشور و اصناف و بازاریان

با تشکر از معتمدین اتاق اصناف و اتحادیه های نیروی انتظامی

لازم به ذکر است در این دیدار صمیمانه جمعی از معتمدین اتاق اصناف و بازرگانان کشور ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی انتظامی کشور برای تامین امنیت کسب و کار، گفتند؛ آنها از نقش پلیس در رونق کسب و کار و فعالیت اقتصادی قدردانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید