تبریک دادستان کل کشور به سردار اشتری/ بخش قابل توجهی از امنیت کشور مدیون نیروی انتظامی است.


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902185

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در پیامی به سردار سرلشکر حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، فرا رسیدن هفته فرج را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قوه قضائیه ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری رئیس دادستانی کل کشور در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در پیام دادستان کل کشور خطاب به سردار سرلشکر حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور آمده است:

سرلشکر پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم کل کشور

فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاش‌های همه نیروهای انتظامی در تمامی سطوح و رده‌های مختلف از مرزهای کشور گرفته تا شهرها و روستاهایی که شاهد آن هستیم قدردانی و قدردانی کنیم. بی شک بخش قابل توجهی از امنیت کشور مدیون نگاه بیدار این سازمان خدمات رسان است به ویژه قوه قضاییه که در عرصه های مختلف با آنها همکاری می کند شاهد این تلاش ها و تلاش هاست. اینکه دشمنان و بدخواهان هر از چندگاهی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی را آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار دهند، نشان از تأثیرگذاری آنان در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این هجمه ها خواهد بود. هیچ تأثیری در وظایف خود ندارند، ترجیح می دهند او را مصمم تر از قبل کنند.

البته فرماندهی محترم برای رفع ایرادات و آسیب های جزئی که ممکن است در گوشه و کنار وجود داشته باشد تلاش فراوان و برنامه ریزی مناسب را انجام داده و خواهد کرد، اما اینگونه خسارات جزئی هرگز توسط مردم عزیزی که شاهد سرویس های اطراف هستند دیده نمی شود. جان بورکفان است، نمی تواند کوچکترین تأثیری داشته باشد.

اینجانب به نمایندگی از ناحیه خود و تمامی دادستان های سراسر کشور که با این مجموعه عظیم ارتباط مستقیم دارم، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به هفته فراج، از خداوند متعال توفیق خدمت مستمر و سربلندی در این نیرو را خواستارم. شهدای گرانقدر، عزیز و سرافراز مدافع امنیت کشور بودند و هستند، به ویژه شهدای بزرگوار روزهای آخر، از خداوند منان طلب رحمت و رحمت می کنم.

محمدجعفر منتظری

دیدگاهتان را بنویسید