امنیت ملی پایدار در شمال غرب کشور حاکم است/ امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم

ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791112

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه شمالغرب:

اسانلو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال 88 گفت: در شمال غرب کشور امنیت پایدار برای مردم وجود دارد و این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدتقی اسانلود در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به وضعیت امنیتی شمال غرب کشور گفت: خوشبختانه وضعیت امنیتی شمال غرب به برکت خون پاک شهدا و تلاش های رزمندگان اسلام در شمال غرب بسیار خوب است. . “

وی گفت: با وجود تلاش دشمنان به ویژه آمریکایی ها که تلاش زیادی برای تجهیز گروهک ها دارند، آمریکایی ها از طریق کشورهایی مانند عربستان سعودی به دنبال تجهیز مجدد گروهک ها هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه شمال غرب کشور با بیان اینکه وضعیت امنیتی شمال غرب کشور به حدی است که مردم احساس امنیت می کنند، ادامه داد: امروزه شاهد سرمایه گذاری مردم در شمال غرب هستیم. آیا این است که مردم احساس امنیت می کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در سال 88 فرمودند که باید امنیت عمومی پایدار در منطقه وجود داشته باشد و خوشبختانه امروز شاهد این امنیت در منطقه هستیم.

سردار اسانلو گفت: آمریکایی ها این پول را از جیب خود برای تجهیز گروه های تروریستی نمی دهند.

وی با یادآوری حمایت مردم از انقلاب و ولایت فقیه گفت: مردم همواره پشتیبان انقلاب و رهبری بوده اند و همچنان از انقلاب و رهبری حمایت می کنند چرا که امروز انقلاب اسلامی ایران به قدرت کامل رسیده است. “

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه شمال غرب کشور گفت: اقدامات خوبی در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) انجام شده و امنیت در آن برقرار شده است. قسمت شمال غربی و مردم احساس امنیت می کنند و بس.

وی گفت: اقدام بسیار خوبی از سوی سپاه پاسداران در شمال غرب، سوریه و عراق انجام شده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده اند و خون شهدا باعث امنیت همه جا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید