همه ما مدیون قطره خون شهدا هستیم/ با افتخار و سربلندی از سردار سلیمانی خواندم

ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1795996

گلمرضا صنعتگر با اشاره به اینکه هر یک از ما قطره ای از خون شهدا را مدیونیم، گفت: سردار سلیمانی مردی مخلص و مخلص بود و از این رو خداوند متعال به این بزرگوار که جایگاهش در دل همه مردم در سال 1390 است، ادای احترام کرد. جهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا صنعتگر خواننده مطرح کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه هر انسانی از بدو تولد تا مرگ باید به رسالتی که بر عهده او گذاشته شده است، گفت: خلق آثاری حماسی، تاریخی و نمایشی وظیفه هنرمندان موسیقی است. با صدا و صدا شادی، غم، غرور، انسانیت و سایر احساسات و عواطف و افکار، زیرا موسیقی روح کلام و نفوذ درونی احساسات انسان است.

این خواننده محبوب کشور با اشاره به اینکه تاکنون چهار اثر از سردار شهید سلیمانی خوانده شده است، گفت: روزی غذا می خورند، قطعاً از ما دعوت شده است تا برایشان آثاری تولید کنیم و با افتخار می گویم.

صنعتگر گفت: نزدیک اذان صبح خبر غم انگیز شهادت سردار دلا را شنیدم و واکنش من شبیه همه عاشقان او و هر ایرانی بود که از گریه و اندوه گریست.

وی با اشاره به اجرای قطعه ای در وصف سردار سلیمانی در مدت کوتاهی پس از شهادت سردار دلا گفت: محمدرضا چراغعلی. ما حرکت کرده بودیم، اما هنوز کار برای انجام وجود داشت. با شهادت سردار دلا و نظر هنر، شعر بلافاصله دگرگون شد و موسیقی دستخوش تغییرات اساسی شد و من خواندم. البته کار بسیار عالی در وصف شهید کاسم میرحسینی هم ساختیم که در شهر زاهدان با حضور جمعی از مردم رونمایی شد.

این خواننده برجسته کشور با اشاره به اینکه وقتی فردی تمام زندگی خود را وقف خدا و رضای خدا می کند در دل ها نفوذ می کند، تصریح کرد: سردار سلیمانی مردی مخلص و مخلص بود و از این رو خداوند حکیم این بزرگوار را تکریم کرد که مقامش این است. در میان این قلب همه مردم جهان است.

صنعتگر افزود: هر یک از ما قطره ای خون مدیون شهدا هستیم، دنیا فانی و زودگذر است و همه ما یک بار سفر می کنیم و به اصل خود باز می گردیم. باید طوری زندگی کنیم که تحت تأثیر دشمنان و دنیا و شرمساری شهدا قرار نگیریم.

وی با تاکید بر اینکه خواندن در مورد شهدا به ویژه سردار سلیمانی مایه خیر و برکت زندگی من بود، گفت: از سردار سلیمانی با افتخار و سربلندی خواندم; با وجود اینکه برخی از همکلاسی هایم از من انتقاد می کردند، اما به برکت خون شهید عزیزمان سردار سلیمانی و سایر شهدا، ایستادم و از حنجره به درستی استفاده کردم.

این خواننده جنوبی کشور ادامه داد: روزی می رسد که از ما در مورد نعمت هایی که به ما عطا شده است سوال می شود و اگر خدا بدهد می توانم به خوبی جواب خون شهدا را بدهم. امیدوارم اینجا مورد حمله افراد کوته فکر قرار بگیرم. البته همیشه قبل از خواندن هر مطلبی از خدا خواسته ام که برایم نشانه و راهنمایی بفرستد و مدام خدا را در کنار خود احساس می کنم و این چه نعمتی است.

استاد خاطرنشان کرد: برای تولید آثار خوب و ارزنده برای مشاهیر کشورمان، هنرمند نیاز به پول دارد و متولیان امر باید اهتمام داشته باشند و هنرمند نیز باید کار تهیه و تولید کند. در واقع اگر ایرادی هم وجود داشته باشد مورد توجه خواننده ها و نوازندگان قرار نمی گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید