سردار سلیمانی جانش را فدای آرامش ما کرد / نام سردار سلیمانی را می شنوم افتخار می کنم

ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795893

جهان پهلوان نصیری با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی جان خود را فدای آرامش ما کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میثم نصیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; او که خود را یک وطن پرست اعلام کرد، گفت: به من پیشنهاد شده است که ایران را ترک کنم و در کشورهای دیگر بجنگم.

وی گفت: برخی به من می گویند اشتباه کردم که ایران را ترک نکردم اما اصلا از اعتقاداتم پشیمان نیستم. آذربایجان می خواست زیر پرچم این کشور بجنگد اما من نرفتم چون فقط می خواهم با پرچم ایران بروم.

جهان پهلوان نصیری با اشاره به علاقه خود به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها به ویژه در عرصه های نظامی و ورزشی گفت: سردار شهید سلیمانی یک رهبر نظامی و نمونه کامل است.

وی با بیان اینکه متاسفانه سردار سلیمانی توسط منفورترین افراد به شهادت رسید، گفت: امیدوارم بتوانیم راه این شهید والامقام را ادامه دهیم.

قهرمان کشتی جهان با بیان اینکه باید برای شهدا بیش از این ارزش قائل شویم و در راستای اعتلای راه شهدا گام برداریم گفت: ما شرمنده شهدا هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی دولت است و مدیران کشوری و مدیران کشوری باید مانند او رفتار کنند، ادامه داد: متأسفانه اکنون اکثر کارمندان دولت مدعی هستند که سردار سلیمانی برای آنها الگو است اما در عمل اینطور نیست. آن را نشان می دهد “

نصیری با اشاره به وضعیت مالی سردار سلیمانی و ساده زیستی این شهید والامقام گفت: سردار سلیمانی زندگی بسیار ساده ای داشت و واقعاً برای ایجاد امنیت در منطقه و کشور تلاش کرد و مدت کوتاهی در کنار خانواده بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، سردار همدانی و همه شهدای مدافع حرم جان خود را فدای آرامش ما کرده اند، تاکید کرد: از کارکنان دولت می خواهم که یک هزارم عملکرد سردار سلیمانی را داشته باشند و مانند او عمل کنند.

جهان پهلوان نصیری با بیان اینکه سردار سلیمانی مردی است که بسیار شجاع بود، تاکید کرد: مسعود بارزانی در خاطرات خود می گوید: زمانی که عراق توسط داعش اشغال شد به سردار سلیمانی زنگ زدم و گفتم آنها عراق را اشغال می کنند و ما در حال سقوط هستیم. سردار سلیمانی گفت: اگر 24 ساعت مقاومت کنید، من می آیم و سردار می آید و عراق را نجات می دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان با شنیدن حضور سردار سلیمانی در منطقه به خود لرزیدند گفت: این اقدامات سردار باعث غرور ملی است.

نصیری با بیان اینکه وقتی نام سردار سلیمانی را می شنوم احساس غرور می کنم، افزود: از آنجایی که سردار سلیمانی و سردار همدانی را خیلی دوست دارم سعی می کنم درباره این شهدا تحقیقات زیادی انجام دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید