سردار دلها قوی ترین تکیه گاه دختران ایرانی / خاطرات حضورش در دل و جانش می ماند

ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794733

دختران ایران زمین آب و آیینه و خورشید، سخت کوش و سرافراز در همه عرصه ها و از آبادی های بلوچ، کرد، ترک، گیلک و… در جای جای این سرزمین نفس می کشند و همان گونه که پدرشان همیشه پشتیبان است. در کنار آنها هستند و ما را هدایت می کنند. اینها فراز و نشیب های زندگی آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، در جمعه سیاه، مردی که همه دختران روی زمین او را پدرش می دانند. باختیم و ابر سیاه تمام آسمان را پوشاند.

در گوشه و کنار کشورمان، در کوچه پس کوچه های شهرمان، خبرها پیچید و صدای فریادها، دنیا را از خواب بیدار کرد. روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تلخ ترین جمعه تاریخ ایران بود و همه دختران ایران به یکباره یتیم شدند.

بهاج قاسم در واقع روز یتیمی ما بود

نرجس باباپور دانشجوی مازندرانی در گفتگو با بالا; وی با اشاره به اینکه بی شک شهادت سردار دلا جدی ترین آسیب به دل زنان بود، گفت: زنانی که ممکن است دختر یا همسر و مادر باشند… اما حضور حاج قاسم در عرصه امنیت و ارزش، قوی ترین پشتوانه برای آنان بود. آنها.”

وی افزود: در شهادت شهدای مقاومت اگر در ظرفی اشک می ریختند، گریه زنان بسیار بیشتر از گریه مردان بود، زیرا دختران مسلمان ایرانی حاج قاسم نه تنها گریه می کردند بلکه عزادار هم بودند. پدر.”

00b892b0 98e2 4274 b64d 17237fde047e خبر خاکستری
اشک هایمان از اول سرازیر شد
این دانشجوی مازندرانی گفت: شاید تنها جایی که دشمن توانست بر احساسات زنان غلبه کند روز ترور بود که دختران و زنان بی مقدمه اشک می ریختند.
باباپور ادامه داد: من… دختر… من یکی از دختران سردار هستم، اما نه سردار که سرش را از دست داد، بلکه سرداری که باعث شد به ما افتخار کنیم که استاد هستیم.
وی خاطرنشان کرد: من دیگر فقط دختر سردار نیستم، بلکه به برکت خون حاج قاسم، دخترم سردار؛ پس از وجود نازنین معصوم علیهم السلام و اولیای الهی، شهدا زیباترین راهنمای مردم هستند و شهید حاج حاج قاسم سلیمانی در اوج این رشد ظاهر شد.
برای اینکه یک رهبر محبوب قلب باشد

این دانش آموز مازندرانی با بیان اینکه دو شخصیت سردار علاوه بر همه ویژگی های بارز خود، دختران روی زمین را مجذوب مرام و معرفت خود می کردند، افزود: آنها انسانی و الهی هستند و دسته بعدی امنیت مرزها است که اگر حاج قاسم بود. نه در خط مقدم مقاومت، امروز زمین ما مورد حمله تکفیری ها قرار می گیرد.
باباپور یادآور شد: در شهادت سردار دلا دختران داغ پدر، همسران داغ برادر و مادران داغ پسر پسر را دیدند که البته برای دختر داغ پدر سخت تر از دختر داغ پدر است. سوختگی های دیگر
وی گفت: شهدای مقاومت در برابر رحمت، نه تنها برای دختران ایران، بلکه برای دختران جهان اسلام، سایه پدر هستند. آری عبدالله بعد از حاج قاسم هر کدام رهبری شدیم تا راه شهادت را ادامه دهیم.
544564fc a7d5 4467 a953 ec7cf12c9b5b خبر خاکستری
روزگار بعد از پدرم سخت تر و سخت تر می شد
فاطمه زهرا محمدی یکی دیگر از دانش آموزان مازندرانی درباره ویژگی های فردی سردار دلا در گفتگو با بالا؛ او گفت: “من او را نمی شناختم، شاید کمی که به سخنان رهبرم گوش می دادم.” دنبال اسمش گشتم؛ چه کسی چنین دلی را از رهبر من گرفت و چرا او را نشناختم؟
وی با اشاره به اینکه روزگار سخت و بعد از پدرش سخت تر بود، ادامه داد: در یکی از روزهای سرد زمستان خبرهایی شنیدم. ناخودآگاه چشمانم پر از اشک شد، غم فراق سردار. این حالت وجود عجیب بود. چون فقط اندکی از وصفش را شنیده بودم و خیلی دلم برایش تنگ شده بود، اما اگر از مقام و ایمانش بیشتر می دانستم، حتما دلتنگی بر من غالب می شد.
0fcebff3 7b46 46b3 b914 d94d9956929b خبر خاکستری
2 اسفند به یاد حضور سردار در مازندران
دانش آموز مازندرانی گفت: خبر این بود که 4 روز دیگر مازندران میزبان سردار حاج قاسم سلیمانی است و تا روز دوم اسفند بی قرار بودم.
محمدی تصریح کرد: از همان روزی که وصال البته پدرم را از دور دیدم. سه سال گذشت و من گم شدم در همان زندگی و همان عمری که خداوند فرمود «و الباقیة الایّام» «روز را به شکست و پیروزی تبدیل کردیم تا ایمان مؤمن را بیازماییم، تا کی با خدا بماند».
وی خاطرنشان کرد: الان فکر می کنم اگر شهید و سردار خوبی مثل حاج قاسم نبود، در دین ثابت قدم می شدم؟
این دانش آموز مازندرانی گفت: امروز بیش از دیروز حضور پدرم را لمس می کنیم و در تمام کارهایم از او راهنمایی و کمک می خواهیم.
محمدی یادآور شد: ما دختران ایران زمین با ترویج مکتب حاج قاسم و تحمل چنین دردهای یتیمی می توانیم اندکی از درد ایتام بکاهیم.
cb3f86cd fbf1 44d2 9cdc 55e966a671a1 خبر خاکستری
قطره ای از خون سردار پایمال نمی شود
وی گفت: دلمان پر از اندوه است، اما قسم می‌خوریم که قطره‌ای از این خون پایمال نمی‌شود و با سربلندی و حضور پررنگ‌تر، با اطاعت از فرمان ولی فقیه، انتقام آن را به سختی و اصلاح‌ناپذیری خواهیم گرفت. “
این دانش آموز مازندرانی افزود: سردار سلیمانی پدر همه دختران به ویژه فرزندان شهدا بود و حتی زمانی که در ایران نبود همیشه دنبال آنها بود.
محمدی در پایان گفت: امیدواریم در ادامه راه شهدا و مکتب شهدای مقاومت ثابت قدم باشیم و با حفظ حجاب و ارزش های دینی همچون دیروز گوش به فرمان رهبرمان باشیم. مادران امروز و آینده در کنار همسران و برادران و پسرانمان از این مرز و بوم محافظت کنند.
43a6a220 40a6 4107 807c e3451008010b خبر خاکستری
به گزارش بالا؛ خداوند به دستور حضرت صادق علیه السلام دشمنان ما را احمق قرار داده است و به فرموده امام اول انقلاب اسلامی ایران هر چه بیشتر ما را بکشید ملت ما بیشتر بیدار می شود. دشمنان نظام نمی دانستند با ترور ناجوانمردانه حاج قاسم کشورهای اسلامی به مزرعه علم و تولید حاج قاسم تبدیل می شود و امروز به برکت خون سردار حاج قاسم از هر کوچه ای برای پاسداری از دین برمی خیزد. خداوند و عزت مسلمین. ‌
مفتخریم که سرزمین علویان با تقدیم 10000 و چهارصد شهید قطره ای از درد حضرت زینب سلام الله علیها را کم می کند و با شهادت سردار دلا این سرزمین فدای رکاب آن حضرت خواهد شد. سید علی و منتقم با سیدالشهدا(ع) تا ظهور امام عصر(عج) بر پیکر نشسته در خون حاج قاسم سخت است. این انتقام دور از لطف خداوند و چشم شهدا نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید