«مردم» مهم ترین تکیه گاه انقلاب/ اماکن متبرکه با این وحشت های کور خالی نمی ماند.


ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906873

حجت الاسلام یوسف احمدی گفت: با این کشتارهای کور نه تنها اماکن متبرکه خالی نمی ماند، بلکه مردم روز به روز با ائمه اطهار خو گرفته و خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با مرصاد نیوز ضمن محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: ضعف و استیصال دشمنان از نتایج طرح های قبلی از جمله شعار انحرافی زن زندگی آزاد» و پس از شورش و تحریک جوانان باعث شد تا کشتار شهروندان بیگناه آغاز شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: دست این سلطنت طلبان، امپریالیست ها، مفسدان و داعشی ها به خون ملت ایران آغشته است.

وی با بیان اینکه کشتارهای کور بن بست دشمن را در ابعاد مختلف نشان می دهد، تصریح کرد: چون ملت انقلابی را در مقابل خود دیدند و نتوانستند وحدت و اقتدار ایران اسلامی را تحمل کنند دست به عملیات تروریستی زدند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به مقاومت 40 ساله ملت ایران خاطرنشان کرد: همه دنیا به امکانات ایران اسلامی پی برده اند که به راحتی می توانند با استکبار جهانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل مقابله کنند و آنها را ذلیل کنند. همه.

وی با بیان اینکه آمریکا به جز ایران با هیچ کشوری درخواست مذاکره نکرده است، افزود: مردم در همه بحران ها حضور داشته اند و حرف اول را زده اند و همیشه صفحه معادلات را به نفع انقلاب و اسلام تغییر داده اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: امروز در شرایطی هستیم که مردم بصیرت زیادی برای شناخت دشمنان و خنثی کردن توطئه های آنها دارند.

وی با بیان اینکه «مردم» مهمترین پشتوانه انقلاب هستند، تصریح کرد: 17 هزار نفر از شهدای کشور شهدای ترور هستند و مردم ما در همه بحران ها حضور داشته اند.

خجت الاسلام احمدی گفت: به فرموده امام (ره) مردم ما را بکشید بیدارتر می شوند گفت: با این کشتارهای کور نه تنها اماکن مقدسه خالی نمی ماند، بلکه مردم با ائمه اطهار(ع) آشنا می شوند. روز به روز تطهیر می شوند و چشم دشمنان خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید