صدیقی امام جمعه موقت تهران: امروز آمریکا از ایران می ترسد/ اگر قدرت به دست خدا نباشد از ایران چیزی باقی نمی ماند/ نزدیک ترین فرد به وجود امام زمان (عج)، جامعه را رهبری می کند. دشمن نمی تواند این مرد را بشکند

صدیقی امام جمعه موقت تهران: امروز آمریکا از ایران می ترسد/ اگر قدرت به دست خدا نباشد از ایران چیزی باقی نمی ماند/ نزدیک ترین فرد به وجود امام زمان (عج)، جامعه را رهبری می کند.  دشمن نمی تواند این مرد را بشکند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به هراس از استکبار جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران مانند حزب الله لبنان نیز به شدت ترسیده اند. غرور را از رویاهایشان ربودند.

آیت الله کاظم صدیقی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 9 آذرماه در مراسم استقبال از هفته روشنگری شهرستان ورامین در حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) گفت: قدرت خداوند از هر قدرتی بالاتر است و اگر انسان باشد. به قدرت خداوند متعال ایمان دارد و می شناسد، هر جا می رود تحت حکومت الهی است، رفتار چندانی انجام نمی دهد.

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر انسان با خدا باشد هیچ نیرویی نمی تواند او را نابود کند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: بهترین فردی که نزدیک ترین فرد به وجود امام زمان(عج) است به عنوان ولی برحق جامعه نقش امام زمان را بر عهده می گیرد. عصر (عج) برای رهبری جامعه و فردی که نایب امام زمان (عج) است تحت عنایت خود پیامبر خواهد بود و من مطمئن هستم که دشمن نمی تواند این شخص را بشکند.

صدیقی افزود: وجود امام عصر(عج) روحانیت را در برابر گرگ های درنده حفظ کرده و خواهد داشت چرا که روحانیت مرزبان مذهب و اعتقادات تشیع است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی علمای بزرگی مانند مرحوم شیخ عبدالکریم خیری، مؤسس حوزه علمیه قم داشتیم. رضاخان سعی در تخریب روحانیت و حوزه داشت و انواع توهین ها را به مرجعیت و روحانیت می کرد و هیچکس حق اعتراض نداشت.

وی افزود: قبل از انقلاب مرجع تقلید قدرتی نداشت و اجازه نداشتند جلوی بدی ها را بگیرند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی روحانیت قدرت و قدرت دارد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به عنوان یک حکومت شیعه قدرت اول منطقه است.

وی افزود: خطر ناآرامی در سال 88 کمتر از جنگ هشت ساله نبود. امکانات و شبکه های زیادی در اختیار سران فتنه 88 بود و اگر ولایت فقیه نبود چیزی از روحانیت و ارزش های دینی باقی نمی ماند.

صدیقی گفت: در فتنه سال 1357 بسیاری از متدینین فکر می کردند کار انقلاب اسلامی تمام شده است اما به برکت مقام معظم رهبری و نقش لاینفک مقام معظم رهبری این دسیسه و فتنه خنثی شد.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: اگر قدرت به دست خدا نباشد چیزی از ایران و قدرت ایران باقی نمی ماند و باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.

وی با اشاره به لزوم روحیه در مقابل طغیان های مختلف، گفت: باید با شهامت با شورشیان مقابله کرد و به خود اجازه ترس نداد.

صدیقی با اشاره به عظمت حماسه ماندگار 18 دی ادامه داد: حماسه 18 آذر رحمت بزرگ الهی بود و مطمئناً دست امام زمان (عج) پشت این حماسه بود و طرح فتنه 88 را گرد هم آورد.

امام موقت تهران گفت: ولایت فقیه تداوم نهضت انبیا و مقدمه ظهور امام زمان (عج) است و دنیا به سرعت به ظهور نزدیک می شود.

صدیقی جهاد تبیین را یک رسالت می داند و می گوید: امروز باید آموزش داده شود و روحانیت به فراخور جهاد تبیین در بین طلاب حاضر شوند و به شبهات آنان پاسخ دهند و هرکس کوتاهی کند در روز قیامت پاسخگو خواهد بود. .

وی در پایان با تجلیل از مردم ورامین گفت: ورامین همواره با طلاب و روحانیون همراه بوده و همواره در ادوار مختلف انتخابات حضور صحنه ای باشکوهی داشته است و شهدای 15 خرداد این خطه در تاریخ انقلاب می درخشند. انقلاب اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید