امام جمعه اصفهان: نزدیک ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام کنونی ماست/ بهترین فرد برای رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای است. حتی رهبران جهان اعتراف می کنند که او بهترین است

امام جمعه اصفهان: نزدیک ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام کنونی ماست/ بهترین فرد برای رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای است.  حتی رهبران جهان اعتراف می کنند که او بهترین است

روز جدید طباطبایی نژاد گفت: باید پشت سر نظام جمهوری اسلامی ایران بایستیم و تا رسیدن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) مقاومت کنیم.

سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار محمدصادق مفتاح معاون امور بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: پیامبران الهی در طول تاریخ همواره برای برقراری حکومت الهی تلاش کرده اند و امروز در جمهوری اسلامی نیز همین تلاش ها در حال انجام است. پایان دادن به ظلم و مبارزه با فساد و گسترش عدالت.

وی افزود: واضح است که در هر حکومتی ممکن است اشتباه و خطا وجود داشته باشد و هرگز گفته نشده است که نظام جمهوری اسلامی ایران بی عیب و نقص است، اما در حال حاضر نزدیک ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام فعلی ماست. پس باید با حکومت اسلامی مخالفت کرد و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل داد.

نماینده و فقیه در استان اصفهان گفت: هیچکس نگفته رهبر انقلاب مانند امام زمان(عج) بی تقصیر است، بلکه ما می گوییم بهترین فرد برای رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است. حتی رهبران جهان اعتراف می کنند که او بهترین است.

وی یادآور شد: برخی عادت دارند مدام در کاستی ها بزرگ نمایی کنند و حس ناامیدی را به جامعه تزریق کنند در حالی که می توان از فرصت های موجود استفاده کرد و خلأها و کمبودها را جبران کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد درباره رشد هوش انسان در طول زمان گفت: در روایتی از امام صادق (علیه السلام) آمده است که در زمان امام زمان (عج) خداوند به همه انسان ها برکت می دهد و هوش آنها رشد می کند. این به معنای یک معجزه است، اینطور نیست، اما در طول تاریخ، هوش بشر رشد کرده است و این روند تکاملی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید