سردار سلیمانی جانش را داد تا راحت زندگی کند

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795562

ژیلا صادقی گفت: سردار سلیمانی جان خود را فدا کرد تا راحت زندگی کند و اکنون دنیا از او می ترسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ژیلا صادقی مجری پیشکسوت تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص شخصیت شهید سلیمانی گفت: وقتی انسان یک انسان واقعی است به منافع شخصی فکر نمی کند این موضوع فکر کند و برای رسیدن به این جایگاه تلاش کند و برای شادی و رضایت مردم کشورش تلاش کند. آیا این چند سوال برای سردار سلیمانی برای محبوب ماندن است؟

صادقی افزود: عزت واقعی، تربیت صحیح و اصالت درست می تواند انسان را در آگاهی عمومی محبوب کند.

وی افزود: فکر می کنم هنوز پذیرفتن این که سردار سلیمانی در بین ما نباشد سخت است و داشتن چنین فردی با وجود اینکه در بین ما نیست برای همه مردم ایران مایه مباهات و افتخار است.

صادقی ادامه داد: پدرم زنده است و مرد شریف و شیرینی است اما دوست دارم دختر سردار سلیمانی بشنود که چقدر به او غبطه می خورم.

این پیشکسوت مجری تلویزیون ادامه داد: سردار سلیمانی جانش را داد تا راحت زندگی کند و حالا دنیا از او می ترسد؛ دختران اقتدار پدر را دوست دارند. به نظر من شهید سلیمانی یک روح بی نشان است.

صادقی در خصوص دشمنی برخی شبکه های اجتماعی با شهید سلیمانی و حذف مطالب پیرامون وی گفت: دشمن از نام شهید سلیمانی هم می ترسد. فکر می‌کنم ایرانی‌ها باید به این داستان افتخار کنند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید