زندگی ایمانی و معنوی سردار سلیمانی را در زندگی خود پیاده کنیم

ساعت: 23:42
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797690

عبدالله ملکی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت نه تنها در سوریه و عراق بلکه در بیشتر کشورهای جهان اسلام تشکیل شده است، گفت: حاج قاسم نقش بسیار مهمی در تقویت جبهه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار عبدالله ملکی امشب همزمان با دومین سالگرد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یادواره 123 شهید کلاردشت و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام امروز در حسنکه اعظم برگزار شد. (س) درس ایثار و ولایت را آموختند و جمع کثیری از این عاشقان مدال های گمنام به گردن گرفتند.

وی با اشاره به حضور پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام در استان افزود: شهدا در ایام شهادت مادرشان بازگشتند تا یادآور شوند هر چه داریم از برکت عشق و ارادت به اهل بیت است. (ع) و برای رسیدن به سعادت و کمال باید محور زندگی خود را بر محور حضرت زهرا (سلام الله علیها) قرار دهیم.

ملکی با گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آنچه شهید سلیمانی را به این مقام و درجه رساند، محبت خالصانه ایشان به اهل بیت(ع) بود. جسم و روح حاج قاسم با بی بی فاطمه زهرا (س) پیوند عمیقی داشت و به شهادت رسید.

این مسئول با بیان اینکه باید راه این مرد بزرگ را ادامه دهیم و زندگی ایمانی، معنوی و دینی این شهید والامقام را در زندگی خود پیاده کنیم و عبرت بگیریم، تصریح کرد: حاج قاسم اهل میدان بود و به دنبال شهادت بود. آنقدر دوید تا به هدفش برسد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی شجاعانه و صادقانه در جبهه مقاومت حماسه آفرید و داعش را به سطل زباله انداخت، گفت: امروز جبهه مقاومت نه تنها در سوریه و عراق بلکه در اکثر کشورهای اسلامی شکل گرفت و حاج قاسم یک بازی کرد. نقش بسیار مهمی داشت.» او در تقویت جبهه تقویت شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، برگزاری یادواره های شهدا را راهی برای ارج نهادن به آرمان های شهدا و تجدید بیعت با این مردان بهشتی دانست. ثبت نام رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید