حاج قاسم بعد معنوی زندگی را به خوبی درک کرد/ شهید سلیمانی هرگز از موقعیت خود سوء استفاده نکرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ درست است که سردار سلیمانی در این دنیا زندگی می کرد، اما آخرت را زندگی خود کرد و از دنیا متنفر بود. عملش از روی خدا، خالصانه و آماده جهاد و شهادت بود، چون دیگر وابسته به دنیا نبود، همیشه آماده بود، شهادت بود و از خدا می خواست که او را شهید کند.

او از کودکی در میدان جنگ حضور داشت و در این راه هیچ لطفی نمی کرد، در برابر آنها بسیار متواضع بود.

شهید سلیمانی فرزندان شهدا را از جهات مختلف دوست داشت، آنقدر با آنها مهربان بود که حتی اگر لحظه ای ذائقه پدر را بچشند، تواضع او در قبال خانواده شهدا وصف ناپذیر بود و با دیدن آنها اشک در چشمانش حلقه زد. آنها…

اما اکنون که روح بلند و ملکوتی در آسمانها آرمیده است و این بدن شجاع و دلیر میهمان زمین شده است، فرمانده دلهای ما از روی صداقت و سخاوت است و این را از حضرت علی (ع) آموخته بود. و همیشه در راه بود نقل مکان کرد.

حاج قاسم چنان بیان موثری داشت که تحلیلگران روانشناسی و شخصیت شناسی تسلط وی در فن بیان را از ویژگی های شخصیت های فوق العاده تاثیرگذار این شهید عنوان کردند. بیان او آمیزه ای از عقلانیت و احساس بود و تأثیر عمیقی داشت.

به گفته رهبر معظم انقلاب، سردار قاسم سلیمانی، وی تبلور ارزش های فرهنگی ایرانی و ایرانی و قهرمان امت اسلامی است. روحیه فداکاری، ایثار و گذشت داشت. خرج مردم می کند.

همیشه با دیدنش مثال سرباز وطن دوست را به یادمان می آورد، به عملکرد بی نظیرش افتخار نمی کرد، چه روحیه خوش اخلاق و فداکاری داشت، شجاعتش کم بود و این نادر ماندگار شد.

سردار دلا شیردل بود، نترس بود و این فقط یکی از خصوصیات او بود که مردم آن را بسیار دوست داشتند، همیشه در مقابل ظلم قدم محکمی برمی داشت و کوچکترین ترسی از وجودش نمی کرد، با مردم دوست بود و این چرا مردم از جوان تا پیر نیز او را بسیار دوست داشتند و از او قدردانی می کردند.

* حاج قاسم بعد معنوی زندگی را به خوبی درک می کند

وی دارای شخصیت مذهبی و مذهبی بود، بعد معنوی زندگی را به خوبی درک می کرد، معنویت دینی و ارتباط معنوی با خداوند و اهمیت دادن به احکام الهی از رموز مهم موفقیت در زندگی است که حاج قاسم به این اکسیر دست یافته است. همچنین به معنای واقعی کلمه خداترس بود.

فرمانده دل ما انقلابی بود، به ارزش های انقلابی احترام می گذاشت، از آن ارزش ها دفاع می کرد، تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) بود و بسیار تحصیلکرده بود، آمریکا را دشمن سرسخت کشورش می دانست و هرگز به آن روی نیاورد. او را در هر زمینه ای فرصت ندهید.

وی در امور نظامی کشور دارای سمت های بالایی بوده و هرگز از این سمت سوء استفاده نکرده است.

او عضو حزب، گروه و باند نبود، اما حامی تمام عیار انقلاب و رهبری معظم انقلاب بود، منطقه را خنثی کرد و کار کرد.

یکی دیگر از دلایل عمده علاقه مردم به حاج قاسم سلیمانی، خواست خداوند است، وقتی خداوند انسان را بسیار دوست دارد، آن محبت را در دل دیگران قرار می دهد، خود خداوند وعده داده است که اگر به این درجه از ایمان و درستی رسید، خواهد بود. از ته دل دوست داشت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید