دشمن در مقابل مکتب حاج قاسم سلیمانی عاجز است/ تاریکی اغتشاشات مردم را از درک واقعیات محروم نکرد

ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798815

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: جشن 18 دی تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و فانوس دریایی آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; مراسم بزرگداشت 9 روز یوم الله امروز با حضور مردم در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

برنامه های گرامیداشت 18 دی روز بصیرتی و میثاق امت با ولایت با رعایت دستورالعمل بهداشتی در 40 نقطه استان تهران برگزار شد.

این مراسم با رعایت اصول بهداشتی در تمامی استان ها و 800 شهر کشور برگزار شد.

امسال شعار محوری و ملی 9 دی، تظاهرات وحدت ملی و شعار قیام برای 9 دی تعیین شده است.

در این مراسم شعارهایی همچون «این همه ارتش عاشق ولی فقیه بودند»، «مرگ بر ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر خائن» سر داده شد. سعود» داده شد.

همچنین اجرای زنده سرود دانش آموزی در میدان امام حسین (ع) و در بین مردم بصیر تهران از دیگر بخشهای این جشن 18 دی در تهران بود.

دشمن توان مقابله با مکتب حاج قاسم سلیمانی را ندارد

حجت‌الاسلام حاجی صادقی، فرمانده کل سپاه، امشب (پنجشنبه) در مراسم جشن نهمین سالگرد روز در میدان امام حسین (ع) تهران گفت: این ابزار مهمی در مدرسه حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه تاریکی اغتشاشات مردم را از حقایق محروم نکرد و دست مخملی دشمنان را فریب نداد، افزود: ما این را از فاطمه آموختیم، مردم خوب آموختند و خوب عمل کردند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مردم 12 سال پیش از شر شورش تایر خلاص شدند که طراحی آن بیش از ده سال طول کشید و حتی چهار سال پیش یکی از سناتورهای سنای آمریکا به آن اشاره کرد، گفت: بیش از 9 جلد است که در دی ماه در دسترس قرار گرفت. 9.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: جشن نهم دی، یک سال خاطره نیست، بلکه تضمین کننده حرکت آینده انقلاب و چراغ راه آینده و انتقال دهنده فرهنگ مقاومت است.

وی با بیان اینکه روز نهم مظهر ولایت بود و بیانات امام راحل را که «اگر در مقابل دین ما ایستادگی کنید ما با تمام قوا در مقابل تمام دنیای شما ایستاده ایم» را نشان داد، خاطرنشان کرد: دشمنان در تخیلات خشن خود با اغتشاشات 200 روز دوام آوردند. و برای مردم مشکل درست کردند و می خواستند عقاید ما را از بین ببرند، اما نمی دانستند که من حسین (ع) برای ما خط قرمز است. آنهایی که بازیچه استکبار شدند، جرأت کردند پرچم اهل بیت(ع) را به اهتزاز درآورند و مردم نیز پاسخ دادند. و امروز استکبار باید بداند که این مردم امروز همان مردم هستند و پیروزند و هر چه دشمنان کردند ولی نتوانستند، نه اینکه نخواستند، از مردم ما چه می ترسند؟

حاجی صادقی گفت: انقلاب اسلامی دیگر محدود به ایران نیست و سنگرهای کلیدی جهان فتح شده و دشمن در حال سقوط است و رژیم اشغالگر قدس امروز دور خود دیوار می کشد و به این فکر می کند که برای زنده ماندن چه کند. روبروی سنگ فلسطین، اکنون در برابر موشک ناتوان است.

سخنگوی فرماندهی معظم کل قوا گفت: استکبار و آمریکا باید بدانند دورانی که فکر می کردند می توانند چراغ انقلاب را خاموش کنند به پایان رسیده است و امروز مردم، دولت و مسئولان ما آماده سازندگی و توسعه هستند. کشور تحت رهبری

وی گفت: ما در این مملکت حاج قاسم را داریم و تا زمانی که مکتب حاج قاسم زنده است و تا او زنده نیست در 20 دی ماه پیروز خواهیم شد. زیباترین پیام 20 دی خشم، کینه و مقاومت در برابر دشمنان و اطاعت از رهبر معظم انقلاب بود.

حاجی صادقی گفت: اجازه نخواهیم داد رهبر معظم انقلاب ندای عین عمار کنند و ما پشت سر رهبر معظم انقلاب هستیم. هدف دشمن شکستن اراده ماست و می خواهد با فشار و تهدید ما را ناامید کند که می توانیم آینده این کشور را بهتر از گذشته کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید