مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب امام (ره) و رهبری است/ ناکامی سران مستکبران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797479

سردار علی فدوی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی درس و راه و روش خاصی دارد و باید به آن عمل کرد، گفت: مدرسه حاج قاسم سلیمانی مکتب امام (ره) و رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اجتماع بزرگ مدافعان حرم مازندران که در حسینیه شهدای عملیات کربلای 25 برگزار شد. ، با بیان اینکه افراد مقتدر و انقلابی به میدان آمدند، گفت: کربلا، عاشورا و امام حسین(ع) از اولین گروه های اعزامی به جبهه های دوران دفاع مقدس بودند که لشکر 25 کربلا در تمامی عملیات ها حماسه ساز بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دلیرمردان خطه شمال در تمامی ماموریت های محوله در جبهه های حق علیه باطل درخشیدند، افزود: این چند سانتی متری از ایران اسلامی در اشغال دشمن است. .

این مقام مسئول گفت: رهبر بزرگ شیطان بزرگ به صراحت گفته است که ما اروپایی ها و کشورهای کوچک منطقه می خواهیم دولت سوریه نداشته باشیم اما نمی توانیم. .

وی افزود: 43 سال است که عاشقان جمهوری اسلامی با جان خود در راه خدا وارد میدان شده اند و در حفظ و حراست از این میهن دریغ نکرده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا و جانبازان از همان لحظه رفتن می دانستند که ممکن است جان خود را از دست بدهند. آنها با کار و این فداکاری ها خدا را به میدان آوردند و پیروز شدند.

فدوی افزود: جنگ مسلحانه و غیرمسلحانه از فردای انقلاب آغاز شد و بارها با نقشه ها و توطئه های بعضاً احمقانه مانند جریان هزار سنگر آمل می خواستند جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشند، اما رهبری عاقل و آگاه آن را خنثی کرد. آنها “

5c963d0e a106 4cb4 a70b eb926ee099d1 خبر خاکستری

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مستکبران در لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و یمن شکست خورده اند. آنها شایسته خلق این سرزمین هستند.

فدوی افزود: عنایت خداوند به مردم ما چه در جنگ و چه در زندگی عادی است و وعده آنها محقق می شود و این بدان دلیل است که انسان های شریف به شرایط و اوامر او عمل کردند و لذا خداوند این قبیله بزرگ را رها نمی کند. “

وی گفت: این شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه حق ما نیست، بلکه این چیزی است که دشمن بر ما تحمیل کرده است، اکنون وظیفه همه است که به یاری خداوند تلاش کنیم از این وضعیت خارج شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه، دولت جدید را دولتی انقلابی و پرتلاش خواند و افزود: فرصت بسیار خوبی برای مردم و مسئولانی که اکنون متحد و انقلابی هستند، فراهم شده است تا حماسه ای بزرگ بیافرینند و شیرینی آن را بچشند. جامعه اسلامی».

201ad850 9d28 4f80 a8b5 91d801809a4b خبر خاکستری

وی بیان کرد: پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی نباید در حد گفتار باشد، زیرا قاسم سلیمانی اهل عمل و میدان بود، لذا شناخت اندیشه و عمل او بر همه پیروانش واجب است.

فدوی افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب حضرت آیت الله خامنه ای است و عنایت خداوند زمانی غلبه خواهد کرد که اخلاص این بزرگان را درک کنیم و خود را به دیگران معرفی کنیم و اجماع مشترکی ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اسامی 10 هزار و 400 شهید دفاع مقدس و بیش از 40 شهید مدافع حرم گفت:

سردار سیاوش مسلمی از لشکر 25 کربلا به عنوان لشکر شکستن دفاع مقدس و دفاع از حرم یاد کرد و گفت: به عضویت در این لشکر افتخار می کنم و همیشه پیروز هستم.

وی با بیان اینکه مردم مازندران برای تداوم و پایان انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیدند، افزود: امنیت، آرامش و اقتدار امروز مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس و پاسداری از حرم است. “

مسلمیم با تجلیل از صبر خانواده های معظم شهدا اذعان داشت: تکریم خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است.

فرمانده سپاه کربلا ضمن اشاره به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) از این بانوی بزرگ اسلام به عنوان اولین شهید راه ولایت یاد کرد و گفت: خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید