مکتب حاج قاسم مکتب اهل بیت است/ سردار سلیمانی یک انسان واقعی بود

ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795194

کوروش زرای گفت: دلیل اینکه حاج قاسم پیشوای قلوب است این است که سیره و روش او سیره اهل بیت است و از این رو رهبر معظم انقلاب فرمودند مکتب حاج قاسم را راه اندازی کنید و آن را تشویق و توسعه دهید. در جامعه . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلیمانی کوروش زارعی در گفت و گو با آناج در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج کاسم، اظهار کرد: حاج قاسم قبل از فرماندهی، سرلشکر و رزمنده، مردی با پارامترهای عاطفی و نگرش های حسی بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فراتر از یک فرمانده و یک سردار، یک انسان واقعی است و دلیل اینکه مردم ایران، کشورهای همسایه و آزادی خواهان جهان او را ترجیح می دهند، جنبه انسانی حاج قاسم است. فراتر از یک فرمان است. . .

بازیگر مطرح کشورمان با بیان اینکه دلیل عشقش به حاج قاسم سلیمانی پیروی از سیره مکتب اهل بیت است، گفت: سیره اهل بیت در حال تبدیل شدن به سیره دلها است.

وی ادامه داد: علت اینکه حاج قاسم امیر القلوب است این است که سیره و روش ایشان سیره اهل بیت است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند مکتب حاج قاسم را راه اندازی کنید و تشویق کنید. و آن را در جامعه توسعه دهد.»

زارای در پایان خاطرنشان کرد: راه حاج قاسم چیزی جز مکتب الهی اهل بیت نیست و اگر مکتب الهی اهل بیت را در زندگی قرار دهیم نه گیر می کنیم و نه ضرر می کنیم. راه ما.

باید بگویم؛ کوروش زارعی متولد 31 مهر 1361 در میناب است و در سریال هایی چون یوسف پیامبر، مختارنامه، کیمیا و آنام بازی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید