مکتب سردار سلیمانی مکتب انسان سازی و هدایت بود


ساعت: 12:34
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921531

حجت الاسلام اشفق واحدی گفت: «مکتب شهید سلیمانی» امروز تداوم مکتب آسمانی و الهی و راهنما و انسان ساز، الگو و چراغ راه امروز و فردا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اشفق واحدی نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب در استرالیا و امام جمعه ملبورن در گفتگو با خبرنگار عصرهامون به مناسبت سومین روز سالگرد شهادت رهبر کبیر اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای محور مقاومت، گفت: مکتب شهید سلیمانی، امروز تداوم مکتب آسمانی و الهی است. این مدرسه، مدرسه راهنما و انسان ساز، الگو و چراغ راه امروز و فردا است.

وی افزود: سردار سلیمانی رهبر دل ها و محبوب ملت های منطقه از خاورمیانه تا شبه قاره، قهرمان دفاع از کرامت انسانی در جهان سردار سلیمانی سه سال پیش به دور خورشید گشت. از عدالت، اما نام عزیز و شجاعت او در روزنامه جهان به یادگار مانده است.

حجت الاسلام واحدی تصریح کرد: سردار سلیمانی با عزم آهنین و ایمان الهی خالصانه جنگید. با سربلندی زندگی کرد و سرافراز جان خود را فدای آرمان های امت اسلامی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران کرد. در سرای آخرت به رحمت خدا جاوید و پربرکت و در دل مؤمنان و شیعیان زنده و فراموش نشدنی است.

امام جمعه ملبورن افزود: شهید سلیمانی نه تنها فرمانده بود، بلکه دارای مکتب اومانیستی بود و هر جا که محفلی برگزار می شد به امامت شهید سلیمانی نور خدا و اهل بیت علیهم السلام بود. ) در آن گردهمایی

وی تاکید کرد: دستاوردها و کارکردهای شهید سلیمانی محصول برکت و الطاف الهی بوده و تربیت و پرورش یافته مکتب ناب محمدی اسلام بوده و امروز دنیا از شهادت شهید سلیمانی بیشتر از زمان حضور ایشان در جبهه ضرر کرده است. و محور مقاومت

نماینده مجمع مذاهب اسلامی استرالیا گفت: ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای عزیز، سومین سالگرد عروج مقام معظم رهبری سردار قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس را گرامی می دارم. من و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران این امید را داریم که راه شهدا منشا توفیق الهی در رسیدن به مقصد برای ملت های مظلوم منطقه و همه آزادی خواهان جهان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید