حماقت ترامپ در کشتن سردار سلیمانی مردم منطقه را شوکه کرد/سردار سلیمانی عاشق گمنامی بود

ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797222

یکی از دانشجویان ازبکستانی ساکن یزد گفت: در زمان ترور سردار سلیمانی همه مردم منطقه در شوک بودند و حماقت ترامپ برای آنها باورنکردنی و غیرقابل تصور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عادل سارگیف در گفت و گو با یزدرسا با بیان اینکه در دو سال اخیر زندگی در ایران با ابعاد شخصی سردار سلیمانی بهتر آشنا شدم و مجذوب شخصیت بیگانه او شدم، گفت: باورکردنی بود و حتی تعدادی از دوستان و آشنایان به دلیل دلسوزی و انزجارشان از این حرکت عکس پروفایل خود را در شبکه های اجتماعی با عکس سردار سلیمانی تغییر دادند.

وی ادامه داد: واقعا جای تاسف است که چنین انسان های بزرگ و مهربانی در زمان ما زندگی می کنند و زمانی که دیگر در جمع ما نیستند آنها را می شناسیم و این موضوع نشانه تایید شخصیت والای چنین افرادی است.

این دانشجوی ازبکی خاطرنشان کرد: این گونه افراد بر خلاف شهرت طلبان به صورت ناشناس فعالیت خود را انجام می دهند و لحظه ای از خدمت به مردم غافل نمی شوند. معنای واقعی کلمه مرد خدایی است که برای خود و خانواده اش چیزی نمی خواهد و حتی قرار گرفتن در مقابل دوربین ها برایش دردناک بود زیرا قصدش خدمت به مردم ناشناس بود.

وی ادامه داد: اگرچه در این دنیا افرادی مانند شهید سلیمانی کم نیستند، اما فقدان این شهید بزرگ را مردم آزادیخواه در سراسر جهان که قصد مبارزه با آمریکا را دارند احساس خواهد کرد، اما امیدوارم یارانش و دوستان در این دنیا شهید مقتدرتر به راه خود ادامه خواهند داد.» و نگذارید به مردم مظلوم کشورهای منطقه آسیب برسد

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید