سردار سلیمانی مومن واقعی بود / با سلام عاشق حاج قاسم شدم

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798388

گلمعلی کویتی پور با اشاره به اینکه سرباز سلیمانی مومن واقعی بود، گفت: عاشق و شیفته سردار دلا شدم با سلام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمعلی کویتی پور حماسه خوان دفاع مقدس در گفت و گو با بلاه گفت: سرباز سلیمانی یکی از همسنگران و همرزمان 40 ساله من بود، اما نمی توانم او را توصیف کنم و مردم بهترین قاضی هستند. .

وی ادامه داد: با سلام می توان عاشق شد و مجذوب آنها شد و احساس کرد که در کنار یک مؤمن واقعی ایستاده ای.

این حماسه خوان گفت: شاهد رفتارهای دوقطبی از سوی مسئولان هستیم چرا که برخی مردان ایستاده و خدمت کرده اند اما متأسفانه برخی دیگر ناجوانمردانه به کشور خیانت می کنند.

کویتی پور یادآور شد: عوامل تبلیغاتی کشور باید به کارهای تجملی و فرامرزی بپردازند و از تولید محتوای بی کیفیت و باکیفیت خودداری کنند تا اعتبار فرهنگی کشور حفظ شود و به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: همانطور که امام راحل فرمودند «سلاح تبلیغی پیروزتر از سلاح جنگی است» و باید اتاق مناسبی داشت تا در عرصه تبلیغ مؤثر بود.

یادگار دوران دفاع مقدس مطالعه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: یکی از اهداف شهدای ما ارتقای فرهنگی است و علاقمندان فرهنگی باید یاد بگیرند و برنامه های موثری را دنبال کنند.

وی برگزاری مراسم های فرهنگی به ویژه یادمان های شهدا را مهم دانست و تاکید کرد: این مراسم که با اجتماعات همراه است، همدلی، وحدت گفتار و همبستگی را تداعی می کند. .

کویتی پور با تاکید بر اینکه اهداف شهدا بسیار بلند است و هیچکس حق ندارد این اهداف را زیر سوال ببرد، گفت: شهدا بر همه ما حق دارند و هرکسی که در این کشور مورد سوء استفاده قرار می گیرد باید بداند که به شهدا خیانت می کند. “

این حماسه خوان با اشاره به اینکه کاهش تفکر انقلابی بسیار اشتباه است، خاطرنشان کرد: عده ای اذعان دارند که اگر چند کارمند در کشور اشتباه کرده اند نباید به کل جامعه تعمیم داده شود که درست است اما باید با این افراد برخورد کرد. بیشتر به گونه ای که دیگر فکر بد رفتاری به ذهنشان خطور نکند.

وی شهدا را خط قرمز خود خواند و تصریح کرد: هیچ شخص و جریانی حق ندارد برای خود پلی برای شهدا بسازد چرا که شهدا برای ملت هستند.

این یادمان، دوران حفاظت مقدس از مردم را بالاترین و تاثیرگذارترین جریان اجتماعی، سیاسی و نظارتی دانست و یادآور شد: مسئولان باید هر چه سریعتر برای تثبیت قیمت کالاها برای کاهش مشکلات معیشتی مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید