شهید سلیمانی در همه نبردها پیروز بود، اما در گمنامی زندگی واقعی / دموکراسی حاج قاسم را دیدم.

ساعت: 23:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798525

سردار فلاح زاده گفت: آنچه ریشه همه کسانی را که شمشیرهای خود را از اسلام بیرون کشیدند پژمرده کرد وجود شتردارانی چون سردار سلیمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده سپاه قدس امشب در مراسم یادبود سردار شهید سلیمانی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی در حسینیه اعظم قبل از انقلاب سید یازمی، انقاع اسلامی و هر دو بعد از پیروزی گفت: یکی از یاران باوفای امام راحل و پس از رحلت امام به عنوان یکی از دوستان نزدیک رهبر معظم انقلاب شناخته می شود.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه آیت الله مصباح زندگی مظلومانه ای داشتند، افزود: علمای ربانی دو وظیفه اصلی دارند یکی تقسیم دین و دیگری ترویج دین.از کودکی تا آخر عمر و دیگری تفرقه در دین است.«کسی که همیشه فعال و از نظر ذهنی پویا بوده است.

وی گفت: امام فرمود که اگر علمای اسلام و این فقهای بزرگ نبودند، معلوم نبود دیگران به نام اسلام برای توده مردم چه می خورند. پیروی از علمای الهی کافی است.

سردار فلاح زاده گفت: جوانان باید دو چیز را سرلوحه کار خود قرار دهند. اولاً معاشرت با روحانیون و علمای ربانی به عنوان طبیب روح امت است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به رشادت و سربلندی مردان هشت سال دفاع مقدس، اذعان داشت: خبر فرزندانشان در افق است و شایسته است که اهل بیت فاطمه و زینب(س) به دلهای آنان آرامش دهند. مادران شهدا

سردار فلاح زاده گفت: اسلام به راحتی به ما نرسیده است. اگر شهدا و امثال شهید حاج حاج حاج قاسم سلیمانی نبودند، بدون شک صدام در حال پیشروی در خراسان بود، اما آیا طومار کویت در عرض چند ساعت تمام نمی شد؟

وی افزود: سردار سلیمانی کسی بود که هورمشهر، فاو، جزیره مجنون و حلبچه را فتح کرد و بعد از جنگ تمام سوریه، عراق و لبنان را فتح کرد اما یک بار هم گلایه نکرد و حتی نام شهدا و شهدا را به زبان آورد. سایر فرماندهان در مصاحبه های خود.

وی در خاطره ای از شهید سلیمانی می گوید: یک بار در سال 1363 از شهید سلیمانی برای حضور در یادواره شهدای استان یزد دعوت شد، مردم پرسیدند این آقا کیست؟ نمی توان گفت فرمانده سپاه قدس بود، اما ما او را در زمان جنگ به عنوان فرمانده لشکر الله معرفی کردیم و به این ترتیب شهید سلیمانی در ابهام برای خدا کار می کند.

جانشین فرمانده قدس سپاه با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی پس از دفاع مقدس گفت: وی یک بار مأموریت داشت دو برنامه را در شرق سیستان و بلوچستان انجام دهد. یک جماعت به سراغ مردم شیعه و سنی مناطق محروم این سرزمین آمدند که به یاری خداوند در این رسالت نیز سرآمد بودند.

سردار فلاح زاده گفت: همه کسانی که بر خلاف اسلام عمل کردند ثابت قدم بودند و به توهمات خود ایمان داشتند، چه صدام که معتقد بود تا چند روز دیگر تهران را فتح می کند و چه داعش که مرزش با بنگلادش روی نقشه بود. کشیده شده.

وی گفت: آنچه ریشه همه کسانی را که شمشیر از اسلام بیرون کشیدند پژمرده کرد وجود شترداری چون سردار سلیمانی بود و در واقع این شتردار خداجو جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرد. “

جانشین فرمانده قدس گفت: مالک اشتر با فضیلت، تقوا، پرهیزگاری، شجاعت و علم، مایه مباهات یارانش بود و سردار سلیمانی هم اهل نبرد و هم مردمی بود و به ولایت حاج قاسم اعتقاد خالصانه داشت، من همرزم بودم. ، من بسیار محبوب تر از امروز بودم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید