دشمن برای انتقام شهادت شهید سلیمانی / درک سیاسی از عجز آمریکایی و صهیونیستی برای حاج قاسم

ساعت: 23:29
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798831

محمدصالح جوکار گفت: ترامپ و همه عواملش در این دنیا قطعا انتقام قتل شیطانی شهید سلیمانی را خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در امامت سید زکی الدین (ع) دهنو یزد با جمعی از مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد. حضرت فاطمه زهرا(س) با خطبه ها و سخنان ایشان به ویژه در خطبه فدکیه، چهره منافقان و منحرفان را آشکار ساخت. این امامزادگان در مدت کوتاهی از عمر خود توانستند کارهای بزرگی انجام دهند.

وی گفت: ایجاد مزاحمت و توهین به امام و در نهایت شهادت ایشان از جنایات مختلفی است که منافقان و منحرفان در مدت بسیار کوتاهی پس از رحلت نبی مکرم اسلام انجام می دهند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز پس از گذشت بیش از 13 قرن، سربازی در میان این ملت و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و با خودسازی و خودسازی قیام می کند. تلاش های مادام العمر او انتقام خون حضرت زهرا (س) را گرفته است.

جوکار با بیان اینکه این فرمانده عزیز آمدند تا استکبار جهانی و همه مردمی را که به ائمه ما ظلم کردند رسوا کنند، گفت: آنها می خواستند روزی به وحدت برسند و بتوانند پاسخگوی جنایات آمریکا و متحدانش در منطقه باشند و به این مهم دست یافتند. رویای بزرگ .

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل هشت سال پاسداری مقدس، در مأموریت جنوب شرق و در مقابل دشمنان، لحظه ای آرام نگرفتند. شرورها . . ملت خود را حفظ کنید و زمانی که برای حمایت از مظلومان تاریخ در غرب آسیا فرستاده شد، لحظه ای برای کمک به مستضعفان و سلب حق آنها از استکبار جهانی آرام نگرفت.

وی با تاکید بر اینکه حضور حاج قاسم سلیمانی ترس را در دل آمریکا و رژیم صهیونیستی و عیدی آنها ایجاد کرد، گفت: بارها تلاش کردند تا حاج قاسم سلیمانی را در میدان نبرد به شهادت برسانند اما ناکام ماندند. او در آنجا بود که حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در خطر بود و شر تروریست ها را در جامعه اسلامی کم کرد.

نماینده مردم یزد، اشکر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تروریست ها برای انتقام از شیعیان امیرالمومنین (ع) آمدند که در اوایل انتقام از پیامبر گرامی اسلام (ص) کوتاهی کردند. اسلام فرمود: آنها سعودی بودند، اما حاج قاسم سلیمانی، این مرد شجاع و مدبر، به مردم قول داد تا سه ماه دیگر اثری از داعش در دنیا باقی نخواهد ماند و به وعده شما عمل کرد.

جوکار با بیان اینکه دادن چنین وعده ای بسیار مهم است، تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی هم یک شخصیت نظامی بود و هم از نخبگان امنیتی و اطلاعاتی و علاوه بر روحیه نظامی، چهره ای مردمی و مهربان با مردم به ویژه محرومان داشت. . همانطور که در دل دشمنانش ترس بود، در دل محرومان نیز محبت بود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هرجا صدای ظلم شخصی به گوش می رسد حاج قاسم به کمک او می رود، گفت: مسلمان یا غیر مسلمان برایش فرقی نمی کند. -مسلمان و فقط حمایت از مظلوم معنا داشت.

وی بصیرت والای حاج قاسم سلیمانی را نشات گرفته از خطبه حضرت فاطمه زهرا(س) و سیره اباعبدالله الحسین(ع) می داند و می افزاید: بصیرت و فهم سیاسی ایشان درمانده و فرسوده بود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ناحیه ندوشن در مجلس شورای اسلامی به مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید والامقام در طول تاریخ بی نظیر است و هیچ گاه در تاریخ سابقه نداشته است. چنین تجمعی را دیده است.

جوکار با بیان اینکه این یک توطئه خبیثه به رهبری ترامپ بود، افزود: دشمن به خوبی می‌دانست که نمی‌تواند در مقابل حاج قاسم را از بین ببرد. او یک جنایتکار بود و ترامپ و همه عواملش در این دنیا حتما انتقام این عمل شیطانی را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید