آمریکا اراده نظام اسلامی از انتقام سخت را درک کرد/ شهادت حاج قاسم; نقطه پایان آمریکا در منطقه

زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798744

ناصر موحد گفت: شهادت حاج قاسم نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکا در منطقه غرب آسیا است و اکنون شرارت های آنها در حال انباشته شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفتگو با صبح توس اظهار داشت: نعمت ایمان و اخلاص است، برای براندازی جبهه استکباری که سال ها برای این منطقه برنامه ریزی شده بود.

وی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را اشتباهی بزرگ در محاسبات آمریکا دانست و افزود: در صورت انتقام گیری پاسخ خواهند داد اما همچنان گفته اند تحریم ها را پس از برجام لغو می کنند اما با موشک ایران مواجه شدند. حمله به عین الاسد که بیش از 120 نفر را کشت.

ناصری موحد گفت: حاج کاسم سردار فرمانده مبارزه با تروریسم بین المللی و شهدای جبهه مقاومت شده است و این امنیت و اقتدار و عزت مرهون زحمات ایشان و همرزمان شهیدش است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: شهادت حاج قاسم نقطه آغازی برای پایان حضور آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا است و اکنون شرارت های آنها در حال انباشته شدن است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی آمریکایی ها را از کشور بیرون می کند، بی شک ریخته شدن خون هو قاسم و شهدای محور مقاومت موجب افول آمریکا در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید