«انتقام سخت» حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه است

ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797423

سیدامیر سادات کرمی در تبیین موضوع «انتقام محکم» که پس از شهادت حاج قاسم پیش آمد، باید دید چه انتقامی می تواند هزینه سنگین تری را بر دوش آمریکایی ها تحمیل کند. وی گفت: منفعت بزرگ آمریکا حضور آنها در منطقه بود، لذا حاضر شدند حاج قاسم را بکشند. هزینه زیادی بپردازید، بنابراین بزرگترین ضرر برای آمریکایی ها این است که آنها باید منطقه را ترک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدامیر سادات کرمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ در خصوص معرفی و بیان انواع روش های «انتقام محکم» به دلیل نزدیکی به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ وی گفت: در رابطه با موضوع «انتقام سخت» که پس از شهادت حاج قاسم و حمله موشکی مطرح شد، ممکن است چند سوال مطرح شود که موضوع «انتقام سخت» فراتر از این اتفاقات و مقطع ماست. و حملات تصادفی. هیچ کدام وجود نداشت.

وی افزود: در واقع در ذهن برخی از مردم انتظار دیگری از «انتقام سخت» از جمهوری اسلامی وجود دارد که البته غرق در حاج قاسم و یارانش هستند و سعی می کنند آن خون را ناعادلانه بریزند. تا آنجا که می توانند.» تا آن را جبران کنند تا عبرت و پاسخ برای هرکسی که به خود شجاعت و شجاعت و همچنین عمل داده است قوی و تکان دهنده باشد.

رئیس بسیج دانشجویی مازندران گفت: اما سوال اینجاست که آیا تاکنون انتقام واقعی صورت گرفته است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهای سنگین‌تر برای دشمن یا قاتلان حاج قاسم چیست؟

این فعال سیاسی ادامه داد: گاهی می توان تخمین زد که اگر حاج قاسم شهید شود قاتل او هم باید کشته شود، این اقدام چقدر برای آمریکا هزینه دارد؟ با فرض اینکه ترور ترامپ توسط سربازان گمنام جمهوری اسلامی ایران در ازای جنایت ترامپ انجام شده باشد، این اقدام چقدر می تواند برای آمریکا هزینه داشته باشد؟

این مرد در حال حاضر رئیس جمهور سابق ایالات متحده و البته رئیس جمهور سابق است که به اندازه او در بین سیاستمداران آمریکایی محبوبیت ندارد و ممکن است حذف او برای سیاستمداران دموکرات در انتخابات آینده ناخوشایند نباشد. برای او گران تمام خواهد شد.» سادات کرمی گفت: «آمریکایی ها از او پیروی نمی کنند.

وی گفت: وقتی می‌خواهیم ببینیم که آمریکا برای چه چیزی باید بیشتر بپردازد و شما می‌خواهید به اقدام دشمن پاسخ دهید، باید همه ابعاد و همه جوانب را در نظر بگیرید که ممکن است هزینه بیشتری را به دشمن تحمیل کند.

مسئول بسیج دانش آموزی مازندران افزود: فرض بر این است که دشمن موشک پرتاب کند، پس باید فکر کنیم این موشک را از کجا پرتاب کنیم تا بتوانیم بیشترین آسیب را از دشمن بگیریم.

این فعال سیاسی گفت: در پاسخ به جنایت حاج قاسم، این سوال مطرح می شود که چرا آمریکا حاضر است به شرطی که مردی را بکشد، بیش از اندازه هزینه کند و در معرض تهدید همیشگی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد. همچنین حاج قاسم سلیمانی.

سادات کرمی گفت: وقتی به این موضوع نگاه می کنیم، می بینیم که منفعتی که آمریکا هم حاضر بود برای آن هزینه زیادی بپردازد و حتی حاضر بود مدام تهدید شود، اما حاج قاسم سلیمانی نه، این است که حاج قاسم بساط است. او نیروهای آمریکایی را در منطقه جمع کرد یا در واقع حاج قاسم به گونه‌ای حرکت می‌کرد که روز به روز حضور نظامی آمریکا به منطقه محدودتر می‌شد و روند به این شکل پیش می‌رفت. که مجبور شدند منطقه را ترک کنند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش حاج قاسم این بود که منطقه را از حضور نظامی آمریکا آزاد کند و به همین دلیل همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بیایید بیرون برویم و وعده مقام معظم رهبری در حج در حال پیگیری و تحقق است. قاسم.”

مسئول بسیج دانش آموزی مازندران افزود: شهادت حاج قاسم در واقع تلاشی برای جلوگیری از این اقدام و این مطالبه برحق مقام معظم رهبری و روش جمهوری اسلامی در پاکسازی منطقه از تروریست ها به نمایندگی از ارتش آمریکا بود. “

این فعال سیاسی گفت: در نتیجه هدف اصلی و اولویت دار آمریکا ممانعت از تحقق طرح قدس و مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه بود؛ در این راستا هدف اصلی و اولویت دار آمریکا جلوگیری از تحقق طرح قدس و مطالبات مقام معظم رهبری در این زمینه بود. در نتیجه، آمریکایی ها هزینه های بسیار بسیار بالایی برای آمدن و ماندن در منطقه پرداخت کردند.

سادات کرمی افزود: از سوی دیگر، اگر آمریکا در منطقه نبود و از منطقه خارج می شد، قطعا برشی که به حداکثر قدرت و اقتدار خود می رسید، جمهوری اسلامی ایران بود؛ در حالی که این برش و اقتدار به حد نصاب رسیده بود. یعنی نظم در منطقه به نفع منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این مهم نیز در حال انجام است.

وی گفت: در نتیجه آمریکا از حضور خود در منطقه سود زیادی برده است، بنابراین حاضر شد حاج قاسم سلیمانی را به قتل برساند و بهای گزافی برای آن بپردازد؛ در منطقه نیز پایگاه عین الاسد بود. تعدادشان زیاد نبود، یعنی حتی آماده بودند چندین پایگاه مانند عین الاسد را از دست بدهند. اما در منطقه بمانید.

رئیس بسیج دانش آموزی مازندران گفت: بنابراین بزرگترین ضرر آمریکایی ها این است که مجبور به ترک منطقه می شوند و دیدید که بعد از شهادت حاج قاسم آمریکایی ها مرحله به مرحله مجبور به ترک عراق شدند. آمریکایی ها در گام بعدی با رسوایی هر چه بیشتر از افغانستان خارج می شوند و البته به فضل الهی باید از دیگر کشورهای منطقه نیز خارج شوند.

این فعال سیاسی ادامه داد: در این بین اتفاقات دیگری نیز علیه آمریکا رخ داده که البته در محاسبات آمریکایی ها نبوده و نمی خواهیم بگوییم عامل یا گروه چه کسی بوده است. اما همه این وقایع اعم از حمله سایبری به آمریکا یا حوادث دیگری که گاهی هوا، زمین و دریا را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اتفاقاتی بود که پس از شهادت حاج قاسم توسط گروه‌ها و گروه‌هایی انجام شد که معتقد بودند آمریکا حضور در منطقه مضر است او می خورد.

سادات کرمی تاکید کرد: بنابراین مهمترین خواسته و هدف حاج قاسم که حتی اگر زنده بود به دنبال آن بود و مهمترین هدف ما برای “انتقام از آمریکایی ها به دستور رهبری” زورگویی به این زشتی است. غول ضعیف اندام باید اخراج شود «از منطقه.

وی افزود: اخراج از منطقه ناقض سلطه استکبار جهانی است که موضوع بسیار مهمی است و از این رو حذف افرادی مانند بایدن یا ترامپ تنها زدن یک نفر است و قطعاً سربار حاج قاسم سلیمانی نیست. اما بیرون راندن استکبار جهانی از منطقه چرا؟ اگر آمریکا از منطقه برود، خون و شهادت حاج قاسم بیشتر از حضور حاج قاسم اثر دارد.

رئیس بسیج دانش آموزی مازندران گفت: ما نیز به دنبال تحقق هستیم و به فضل الهی و به یاری مجاهدان فلسطینی سگ وحشی ناپاک آمریکا از همه امکانات برای بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه و در آینده نزدیک استفاده خواهیم کرد. فلسطین.

این فعال سیاسی اعلام کرد: دنیا خواهد دید که همه این اتفاقات بعد از شهادت حاج قاسم رخ می دهد و مسلم است که برخی از آنها اتفاق افتاده است و برخی نیز اتفاق افتاده است.

سادات کرمی خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد و قرائن پشت این موضوع، وصیت متمرکزی وجود دارد که به ویژه پس از شهادت حاج قاسم اجرایی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید