انتقام خونین حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797220

فرمانده سپاه صفاب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: حاج قاسم سلیمانی را باید در دنیا به ویژگی های اخلاقی، انقلابی، جهادی، اجتماعی، مقاوم و مقاوم بشناساند چرا که حضرت آقا فرمودند این ویژگی ها فقط در قالب است. مدرسه سلیمانی واقع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرتیپ دوم مجتبی فدا در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی با اشاره به انتقام قبر از شهادت حاج قاسم گفت: انتقام قبر هنوز تمام نشده است، مرحله اول انجام شده است. رقم خوردن است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: مرحله سوم انتقام سنگین این است که در حال راه اندازی امت واحده در قلب منطقه و تمدن نوین اسلامی در بین کشورهای مسلمان منطقه و نقش و نفوذ دین هستیم. در دولت صحنه ظاهر شد.

وی گفت: انتقام سخت تمدن نوین اسلامی امت واحده مسلمان، انتقام سخت همبستگی و اتحاد ملت های مسلمان از استکبار جهانی، مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا و استکبار جهانی و همپیمانان آن است.

سردار سرتیپ دوم فدا در خصوص ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی را باید با ویژگی های اخلاقی، انقلابی، جهادی، اجتماعی، مقاوم و ماندگار در دنیا شناخته شود، چرا که حضرت آقا فرمودند این ویژگی ها تنها است. در قالب مکتب سلیمانی.

وی با اشاره به ویژگی های خود تصریح کرد: ایمان و ایمان به خدا، ایمان به ولایت، ولایت پذیری، ولایت محوری، ارتباط با مردم، اهتمام به مردم، رسیدگی به شهدا و خانواده شهدا، مراقبت از حمایت و پاسداری از ولایت انقلاب، نظام و داشتن جمهوری اسلامی، وفای به عهد و مغرور نبودن، همه اینها در ویژگی های شهید سلیمانی می گنجد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان گفت: شهید سلیمانی جایگاه و مقام را زمینه ساز رشد انسان می داند نه سوء استفاده از انسان و این چیزی است که امروزه کمتر به چشم می خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید