حاج قاسم سلیمانی یک چهره انقلابی فراگیر بود/ خروج آمریکا از منطقه بخشی از انتقام است

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1794845

زارای گفت: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی سرشناس بین المللی بود که قدرت دیپلماسی عجیبی داشت، دیروز دشمن در میدان از حاج قاسم می ترسید و امروز چهره و مکتب حاج قاسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زارعی، امام جمعه اسحق آباد در گفتگو با صبح توس گفت: حاج قاسم شخصیتی لاینفک در نظام جمهوری اسلامی بود که یک انقلابی تمام عیار بود.

وی خاطرنشان کرد: شخصیتی نظامی، اما فعال در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اخلاقی، علمی و … که اهل عمل و عرصه بود.

امام جمعه در اسحق آباد تاکید کرد: ما نخبگان و شخصیت هایی داریم که در عرصه های مختلف مردانه بوده اند، اما شخصیت حاج قاسم مردی است که فقط در یک بعد رشد نکرده و واقعاً جامع توصیف است.

زارای گفت: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی سرشناس بین المللی بود که قدرت دیپلماسی عجیبی داشت، دیروز دشمن در میدان از حاج قاسم می ترسید و امروز چهره و مکتب حاج قاسم است.

وی ادامه داد: در تمام ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد حاج قاسم می توان گفت که او مردی معنوی و خاطره انگیز بود.

امام جمعه اسحق آباد گفت: توان حاج قاسم را در میدان، در ذهن دوستان و در ذهن دشمن می سنجیم، می فهمیم که توان معنوی حاج قاسم از توان نظامی او بیشتر است.

وی افزود: اخلاص، تقوا، ولایتمداری مردمی از ویژگی های این بزرگوار و مجاهد است.

امام جمعه اسحک آباد ادامه داد: حاج قاسم واقعاً یک سرباز واقعی برای ولایت بود و شجاعانه وارد میدان های سخت و هر میدان سختی شد که تهدیدی برای جبهه اسلام بود و مقاومت آن تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

وی با بیان دیگر ویژگی های حاج قاسم گفت: اینها ویژگی های خاص حاج قاسم بود اما طلاب مدرسه حاج قاسم هنوز برای انتقام خون او برنامه هایی در سر دارند.

زارای با بیان میزان انتقام از این ترور تاکید کرد: خروج آمریکا از منطقه شاخه انتقام، اتحاد، انسجام و تقویت و گسترش جبهه مقاومت از دیگر شاخه های این انتقام است.

امام جمعه اسحک آباد گفت: اگر دشمن در آن روز از حضور حاج قاسم هراس داشت امروز از ترویج تفکر حاج قاسم می ترسد و همه ما و مسئولان فرهنگی کشور نیاز به اقدام موثر داریم. گام هایی در جهت ترویج مکتب حاج قاسم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز عشق و علاقه به حاج قاسم در دل جوانان ما متبلور شده است و آرامش خاصی در دل یاد و نام حاج قاسم باقی مانده است و این تنها به ایران محدود نمی شود و بر همه وجود دارد. جبهه های مقاومت».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید