دانشجویان ادعای دروغین دیپلماتیک آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی را ثابت کردند/ خروج آمریکا از منطقه حاصل خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی است

ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781400

عضو منتخب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی؛

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوی استکبار و وحشی گری آمریکا قابل تغییر نیست، گفت: دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی ادعای دروغین دیپلماتیک آمریکا را ثابت کردند. ایالت ها.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به موج بیان; 13 آبان 3 رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی را یادآور می شود. تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانشجویان معترض دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان امام خمینی (ره) که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم نامیدند. آنچه مسلم است آمریکا در وقوع همه این حوادث نقش عمده ای داشت و خوی وحشیانه و ضد استکباری خود را نشان داد و از این رو 13 آبان در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

پایگاه خبری-تحلیلی موج رسا; به بهانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و خوی استکباری آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و همه مسلمانان بویژه خاورمیانه گفتگوی تفصیلی با حجت الاسلام مهدی باقری، زنجان و طارم نماينده و نماينده مجلس شوراي اسلامي آنچه را كه از نظر عموم مردم مي گذرد انجام داده است:

موج رسا: تحلیل شما از آخرین وضعیت و چهره امروز استکبار جهانی به ویژه در آمریکا چیست؟

بیل مکانیکی خجت الاسلام: برای مثال، تمام رفتارهای آمریکا خشونت، غیرانسانی و وحشیانه است. وقتی به خاورمیانه و کشورهایی مانند عراق، سوریه و حتی افغانستان نگاه می‌کنیم، این جنایات را می‌بینیم و در سال‌های اخیر داعش نماد تفکر و رفتار آمریکایی‌ها بوده و نشان می‌دهد که آمریکا از همه ابزارها برای دریدن دیگر کشورها استفاده می‌کند. زمانی از بمب اتم استفاده کرد و زمانی دیگر کشورها را منفجر کرد و بین دولت ها و ملت ها و ملت ها جنگید و امروز از روش های تروریستی جدید استفاده می کنند و آن وحشی گری و استکبار آمریکا و همه کسانی است که با آنها همکاری می کنند. آنها همچنین در جنایات ایالات متحده شریک هستند و در این موضوع با ایالات متحده همکاری می کنند.

مهم ترین نکته این است که نباید فراموش کرد که این وحشی گری و گستاخی آمریکا به دلیل مبانی فکری و اعتقادی آن ها قابل تغییر نیست و فرهنگ و تمدن و مبانی فکری و فلسفی و اعتقادی دولت های آمریکا با همه اختلاف سلیقه ها. همان مستکبران و این تضعیف و تحقیر ملت های دیگر است. بر اساس آموزه های دینی باید با مستکبران مخالفت کرد، زیرا به درستی خوی استکبار، خوی کاذب و فناپذیر است و هرکس در مقابل ظالمان و مستکبران مقاومت کند نتیجه می گیرد.

موج رسا: با توجه به سابقه شکست آمریکا در منطقه از جمله سوریه و عراق و خروج غم انگیز اخیر از افغانستان در 20 سال گذشته، چه تجربه ای باید داشته باشیم و وظیفه ما در مقابل استکبار جهانی چیست؟

بیل مکانیکی خجت الاسلام: پس از سال ها حضور در افغانستان، رفتارهای نادرستی در آمریکا صورت گرفت که منطقه را ذلیل کرد و این درس بزرگی است به ویژه برای ملت ایران که سال ها مقاومت را سرلوحه کار حاج قاسم سلیمانی قرار داده است. دست و پای آمریکایی های منطقه بخشی از خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید قدر آن را بدانیم و به هیچ وجه سازش نکنیم و تسلیم مستکبران نشویم.

آموزه های دینی ما می گوید باید در مقابل ظالم بایستیم و از مظلوم حمایت کنیم پس باید با دشمنان خدا و دین و قرآن و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت دشمنی کنیم. -بیت (ع) و بدون مدارا و صلح اما با نیکی با صالحان و مصلحان و آزادگان سراسر جهان با محبت رفتار کنیم.

موج رسا: دلیل ناکامی آمریکا در رسیدن به اهداف خود در منطقه به ویژه ایران چیست؟

بیل مکانیکی خوجت الاسلام: قرآن كريم راه صحيح زندگى انسان و نيز راههاى نادرستى را كه محكوم به بطلان است نشان مى دهد و هر رفتارى كه خارج از احكام الهى باشد، محكوم به شكست، بطلان و نابودى است. پس نه تنها آمریکا، بلکه هر کشور و حکومتی که بخواهد خون دیگران را بریزد و منافع دیگران را ناعادلانه بگیرد و از آن طرف دنیا به اینجا بیاید و به مسلمانان با نگاه تحقیرآمیز نگاه کند، طبیعتاً در برابر آن مقاومت می شود. این رفتار .. دروغ فناپذیر است و حق در برابر آن در هر صورت ظاهر می شود و ملت هایی خواهند بود که از حق حمایت می کنند و در مقابل دروغ می ایستند و این رمز پیروزی مستضعفان است.

نژاد من: جناب عالی تفاوت مقاومت و سازش با آمریکا چیست؟ مقاومت و اتحاد با آمریکا چه قیمتی برای ما دارد؟

بیل مکانیکی خوجت الاسلام: وکالت و حرکت در راه حق، دشوار و پرهزینه به نظر می رسد، اما این دلگرمی بسیار است که خداوند از حرکت در راه حق حمایت می کند و کسانی که در راه حق حرکت می کنند، مورد عنایت خداوند متعال هستند تا او کسی که راه حق را می‌پیماید، مطمئن است که ممکن است تنها به نظر برسد، اما در ابتدا همه دنیا از او حمایت می‌کنند و دل‌های مردم در سراسر جهان به سوی حقیقت است و برای حق می‌ایستند.

نمونه عالی آن در واقعه عاشورا اتفاق افتاد و امام حسین (ع) با اصحاب اندک خود در این واقعه حضور داشتند، اما از آنجایی که ایشان در مسیر درست قرار داشتند و اگرچه در کتاب قصص و مطالب، ایشان و یارانش به نظر می رسند. شهید شود و خانواده و خانواده اش. اسیر شدند، اما تاریخ نشان داده است که این حادثه یک پیروزی و رستگاری محض بود، زیرا نهضت امام حسین (ع) در مسیر درستی قرار داشت و برای اطاعت از فرمان الهی گام برداشته بود.

دانستن این نکته مهم است که ذلت در برابر استکبار و سازش با یک نفر و قدرتی که بیهوده به دیگران ظلم می کند ممکن است ارزان باشد، اما مصالحه با مستکبران یکباره تمام هویت و شخصیت و ارزش خود را از بین می برد. و از ترس و ذلت به او تعظیم کرد و فروتن کرد، اما چیزی از او باقی نماند. از سوی دیگر، امر به معروف و نهی از منکر و مخالفت با مستکبران، ظاهراً تاوان آن را خواهد داد، اما قطعاً خداوند دوست و حافظ و پشتیبان آنان خواهد بود و پیام صریح قرآن این است که خداوند ولی و نگهبان است. حامی مردم این است که در مقابل مستکبران ایستاده اند.

موج رسا: حرکت خودجوش و پرشور دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 برای ادامه راه انقلاب و تقویت اقتدار جمهوری اسلامی چه تأثیری داشت و چه شخصیتی آمریکایی ساخت. این فتح نشان می دهد؟

بیل مکانیکی خوجت الاسلام: شر آمریکا و متحدانش این بود که در زمان زندگی در کشور ما بزرگترین فحاشی را انجام دادند و به هر حال به مردم ظلم کردند و ملت ایران را تضعیف و تحقیر کردند. آنها به جای ارتباط بین دو ملت و دولت در سفارت، از آن به عنوان محلی برای فساد و جاسوسی جاسوسی می کنند. لانه جاسوسی به معنای لانه فساد است و دانشجویان جنبش جهادی و خودجوش ثابت کرده اند که ادعای رفتار دیپلماتیک آمریکا دروغی بیش نیست و سفارت در واقع محل تجاوز آمریکایی ها از طریق این سازمان بوده است. سادگی و سادگی بوروکرات ها.کشور.

وقتی این موضوع ثابت شد و در تاریخ ثبت شد، طبیعی است که یکی از اسناد نشان می دهد که آمریکایی ها چنین بوده اند و دولت تاگوت و حکومت نامشروع پهلوی به طور کامل و عملی از دست آمریکا خارج شده و دانشجویان ثابت کرده اند. آن حرکت چقدر بر امام فقید لازم بود؟

کمترین چیزی که می توانیم در مورد نهضت امام خمینی (ره) تفسیر کنیم، آیه نفی سبیل (آیه 141 سوره نساء) است که می گوید هیچ غیر مسلمانی حق تسلط بر مسلمانان را ندارد و مسلمانان مجاز به تسلط بر بیگانگان نیستند.

لذا با دقت فراوان در این کار بسیار عمیق و بزرگ، ثابت شد که امام (ره) چقدر درست عمل کردند و به دستور قرآن کریم عمل کردند که کشور و ملت ما را باید از سلطه ی رهایی بخشید. استکبار و آمریکا پست ترین فلسفه نهضت امام خمینی(ره) نجات ما از ذلت و قرار گرفتن در زیر چکمه ظلم و ستم آمریکا بود و این برگ زرینی در تاریخ اسلام است که نشان از شخصیت بزرگ و وکیلی شجاع و عادل مانند امام دارد. خمینی (ره) قیام می کند و به این آیه عمل می کند و ما را از ذلت نجات می دهد و ما امروز باید این روحیه را داشته باشیم.

موج رسا: نقش جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه قدس در شکست آمریکا در منطقه چه بود؟

بیل مکانیکی خجت الاسلام: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اساسنامه و فرمایشات امام، پاسدار انقلاب اسلامی است، نهضت و همه ملت ایران از همه مذاهب و مذاهب و دیدگاه ها کمک کردند، اما نهضت اسلامی بود.

انقلاب اسلامی پایه گذار جمهوری اسلامی است. یعنی انقلاب اسلامی اولین ثمره جمهوری اسلامی شد و اگر حرکت و قیام انقلابی صورت گرفت در نتیجه ملت ایران موفق شد به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران دست یابد.

اگر بخواهیم این جمهوری اسلامی را پابرجا نگه داریم، علت اصلی آن که علت دیگران نیز هست، باید باقی بماند و آن روحیه انقلابی، روحیه، شجاعت و تداوم این انقلاب و حرکت است. امام خمینی (ره) درست برنامه ریزی کرد، خون پاک شهدا را تضمین کرد و این راه را ادامه داد تا سپاه عزیز ما دفاع از انقلاب و ارزش های آن را بر عهده بگیرد و وقتی این رسالت به درستی انجام شود، انقلاب نه تنها برای حفظ و حراست ادامه خواهد داشت. جمهوری. اسلامی خواهد بود، اما بقای خود انقلاب و ارزش های آن ثمرات و جلوه های دیگری در آینده خواهد داشت.

نیروی قدس بخشی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از منافع مسلمانان و ملت ایران در سراسر جهان دفاع می کند. گاهی باید در کنار مرزها و گاهی در مسیرها و مسافت های طولانی مثل سوریه از منافع مردم ایران و مسلمانان دفاع کنیم. دفاع از سوریه و دفاع از سوریه و دفاع از مسلمانان در سوریه مقدمه ای برای حفاظت از مردم ایران بود، یعنی اگر داعش ملعون در آنجا قدرت می گرفت و سوریه را فتح می کرد و در آنجا حکومت تشکیل می داد، طبیعتا با آنها مقابله می کرد. حفاظت از مردم ایران سخت بود، لذا نیروی قدس در عراق و سوریه به درستی عمل کرد و هر جا لازم باشد از منافع مردم ایران دفاع خواهد کرد و این تفکر انقلاب اسلامی است که مسئولیت آن بر عهده سپاه است. نیروی قدس مأموریتی دارد که به نفع جمهوریت است تا اسلام را در قالب دفاع از انقلاب اسلامی در سراسر جهان جفا کنند.

شیطنت ها و افکار غرب و تلاش غرب، شرق و صهیونیست ها نباید برای مردم توضیح دهد که چرا رهبر دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از حریم اسلام دفاع می کنند. جمهوری در کشوری دیگر. . اگر حرم حضرت زینب (س) در سوریه محفوظ است به این دلیل است که پرچم حضرت زینب (س) ضامن و حافظ حرم جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران است به برکت خون مطهر آن حضرت. شهید به عنوان حاج قاسم سلیمانی با تمام وجودش بسیار مبارک است. ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید