ایران قدرتمند خاری در چشم دشمنان و نظام های استکباری است/ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم بود


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908132

نماينده شوراي اسلامي سيستان و بلوچستان:

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای اسلامی با اشاره به توطئه های جهانی استکبار علیه ملت ایران، شرکت در راهپیمایی 13 آبان را گامی بلند در خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان از حضور گسترده ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 آبان علیه استکبار دعوت کردند.

آمریکا از قدرت ایران اسلامی می ترسد

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بزرگترین دغدغه آمریکا اقتدار ایران اسلامی در جهان است، گفت: امروز آمریکا اقتدار خود را در دنیا از دست داده و قدرت اسلام را از دست داده است. ایران در جهان، ایران را به یک ابرقدرت تبدیل کرده است و این برای آمریکا نگران کننده است.

وی تصریح کرد: همانطور که بارها پیش آمده و آمریکا در همه جریان ها برای مردم مشکل ایجاد کرده و تعدادی بی گناه را به خاک و خون کشیده و عده ای ناآگاه را برای تضعیف ایران اسلامی به خیابان ها آورده است اما با اتحاد و بصیرت مردم ایران این کشور روز به روز قوی تر از همیشه خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 آبان بسیار موثر است و هر زمان که مردم در صحنه حضور فعال داشتند، دشمنان نه تنها ماه ها بلکه سال ها عقب نشینی کردند.

شهریاری خاطرنشان کرد: ملت ایران با اتحاد و وحدت در راهپیمایی 22 آبان علیه استکبار در صحنه حاضر می شوند و ضربه محکمی به دهان گویان و دشمن خواهند زد.

22 آبان دومین انقلاب ملت ایران است

حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام گفت: 22 آبان روزی است که دانشجویان به سال های آشکار و پنهان آمریکا پایان دادند. مداخله در ایران و به تعبیر امام راحل نشانه انقلاب دوم است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند این انقلاب از انقلاب اول بزرگتر بود زیرا شیطان بزرگ آمریکا در آنجا شکست خورد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا از شعار مرگ بر آمریکا به شدت عصبانی است، گفت: راهپیمایی 22 آبان یک راهپیمایی عادی نیست، بلکه قطره ای در دریای عظمت ملت ایران است که به عنوان همیشه مردم با حضور پررنگ و همیشه در توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

22 آبان نماد نفی سلطه و مبارزه با استکبار همه آزادی خواهان جهان است.

محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در شورای اسلامی با بیان اینکه 22 آبان نماد و نماد مبارزه با مقاومت در همه سطوح جامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان و مردم است، گفت: در 22 آبان، انقلاب اسلامی دوباره برای همه آزادی خواهان جهان نشان داد که دیوار ظلم فرو ریختنی است.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در سال های قبل و بعد از انقلاب سعی داشتند با توطئه هایی بر افکار اقشار مختلف جامعه تأثیر بگذارند اما مردم در آن سال ها همیشه پیروز شدند.

سرگزی ادامه داد: یوم الله 22 آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که پس از آن همه مستضعفان جهان برای عدالت خواهی در برابر ظلم از آن الگو گرفتند.

وی استکبارستیزی را شاخص مهم 22 آبان دانست و گفت: این رویداد مهم حاصل شعور تاریخی و بیداری دینی و ملی اقشار مختلف جامعه به ویژه نخبگان دانشگاهی است که استکبار را به خوبی می شناسند به ویژه آمریکا. .

سرگزی تاکید کرد: اقشار مختلف مردم یمن در کنار دانش آموزان و دانشجویان و لزوم گرامیداشت مراسم باشکوه 22 آبان برای شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این روز را جلوه ای ملموس می دانند. از مبارزات ملت ایران با استکبار به میدان رفتند. بیایید یک صدا برای دفاع از آرمان های اصیل انقلاب که برگرفته از خون صدها هزار شهید است بایستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید