تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود/ دعوت از مردم برای حضور در مراسم 13 آبان امسال.

ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781132

رهبر بسیج، اساتید، دانشمندان و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای حضور در مراسم سیزدهم آبان امسال تاکید کرد: فتح لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم 13 آبان امسال تاکید کرد: دست از استکبار جهانی برندارید و آخرین راه خود را دنبال کنید. زور. حضور مردم ملت در راهپیمایی 13 آبان ضربه دیگری بر دهان یاوه گران و استعمارگران است.

تویسرکانی گفت: تسخیر لانه جاسوسی یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که ثمره آن بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: امام خمینی (ره) با حمایت از دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا در ایران به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی برای استقلال طلبی و قطع دست مستکبران و زورمندان هیچ تعارفی ندارد.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: سفارت آمریکا مرکز طراحی و اجرای توطئه علیه ملت ایران بود و بسیاری از حقایق با دریافت مدارک سفارت مشخص شد. سفارت آمریکا در برنامه ریزی کودتاها و شورش ها نقش داشت و سعی می کرد برای حفظ هژمونی خود در کشور نفوذ کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون گفت: بیانیه الجزایر نیز به خوبی نشان داد که آمریکا نه تنها وارد هیچ رسوم دیپلماتیک نمی شود، بلکه به دنبال استعمار و استثمار سایر ملت ها است که حماسه آفرین است. به هدفش نرسد

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دیگری بود که به ملت ایران نشان داد آمریکا همواره برای منافع و امنیت کشورمان تلاش کرده است. اقدام تحسین برانگیز دانشجویان پیرو خط امام، رد افکار فریبنده سران آمریکا بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید